תוכן שיווקי

מהפכה בעולם סרטוני התדמית: סרטון תדמית במחיר שכל סטארט אפ יכול

מחפשים להפיק סרטון תדמית איכותי? התקציב מוגבל ומחפשים פתרון במחיר שסטארט אפ או עסק קטן יכול להרשות לעצמו?

תוכן מקודם |
סרטוני תדמית (צילום Elijah O'Donnell)
מהיום אפשר להפיק סרטון תדמית באיכות שיא וברמה שעוברת את השוק האמריקאי, עם זמן הפקה מהיר במיוחד, ובמחיר בו הכל כלול ללא הפתעות, וללא חיובים מיותרים.
סרטוני תדמית במגוון עצום של חלופות, ברמות מחיר שכל עסק יכול להרשות לעצמו, באיכות שמאפשרת להציג הסרטונים לשנים קדימה בכל פלטפורמה.
אנו יוצרים סרטוני תדמית באמצעים דיגיטליים. סרטון תדמית דיגיטלי הוא סרטון שהמקורות והחומרים לסרטון אינם דורשים הפקת שטח, הפקת צילום משרד או הפקת צילום אולפן. סרטון דיגיטלי ניתן להפיק מכמה מקורות ובכמה סגנונות.
הסגנונות הפופולריים הם שימוש בקליפים ממאגרים, שימוש באינפוגרפיקה מודרנית, שימוש בשפה של אייקונים, שימוש באנימציה של דמויות, גרפיקה בתנועה ועד. צפו במגוון דוגמאות ומחירים להפקה איכותית של סרטון תדמית באתר של וידאו גורו. (חפשו בגוגל "המחירון של וידאו גורו").
אנו יוצרים סרטון תדמית שעובד ומחזיר ההשקעה. סרטון תדמית איכותי, שמעביר את המסרים בצורה נכונה, שתורם לנאמנות למותג, וגורם לאנשים לבצע פעולה. להתקשר, לשאול, לבקש.
אנו ממליצים ליצור סרטונים קצרים. כן, מסתבר שבמקרים רבים עדיף להפיק סדרה של סרטונים קצרים, מול סרטון תדמית אחד הכולל את כל המסרים. סדרה של סרטונים קצרים, כל פעם על נושא אחר ממוקד ומגובש, והכל בנראות אחידה, נכונה, ובשפה מתאימה.
פרק הזמן הפופולרי ביותר אצלינו הוא 90 שניות. אפשר ב 90 שניות להעביר מסר מורכב, לעטוף עם סטוריטלינג מגובש ומשכנע. יחד עם זאת ניתן להפיק סרטוני תדמית בכל אורך שתרצו, החל מ 30 שניות ועד מספר דקות כשמדובר בסרטוני הדרכה.
שלבו גם סרטוני אנימציה – תמהיל של סרטונים, במידה ומבקשים להפיק סדרה של סרטונים, נכון לשלב סרטוני אנימציה להדרכה, להסבר, ולמשימות בהן דרושה איכות, בשילוב של מהירות ומחיר מעולה.
אנו ממליצים להוסיף הנעה לפעולה בסוף הסרטון, כזו המתאימה למשימת הסרטון. אנו ברוב המקרים מציינים ומפנים לחיפוש בגוגל (חפשו אותנו בגוגל), ומציגים את כתובת אתר החברה. ניתן בעת העלאת הסרטון ליוטיוב להוסיף כפתורים להפניה לעמוד נחיתה או אתר החברה.
נשמח לכתוב עבורכם תסריט מדויק בהתאם לבריף ולמטרותיו. תסריט ברור. במקרים רבים לקוחות מנסים להכניס כמה שיותר תכנים, כמה שיותר מסרים בסרטון תדמית אחד בודד. תשומת הלב של צופה פוטנציאלי מוגבלת מאוד, וזמנית עד מאוד, לכן הקפידו להיות מדויקים, ממוקדים, ומשכנעים. יש לכם שניות בודדות בתחילת הסרטון להביא את הצופה לסיום הסרטון או לנטישה.
בסרטונים קצרים נכון לשמור על נראות אחידה. ניסיונות לשלב סרטונים או תמונות מהעסק עצמו יכולים להשאיר את העסק במקום שהוא נמצא, בעוד בעיצוב 100% מותאם לבריף ולמשימה השיווקית תכלו להראות טוב יותר, כמו שתרצו שלקוחות פוטנציאלים יראו אתכם.
יש לכם שאלות נוספות? תרצו לשוחח על רעיונות אפשריים? תרצו לראות מאות דוגמאות לסרטוני תדמית לפי תחומים, או לפי סגנון העיצוב? בקרו באתר של וידאו גורו, מומחים לסרטוני תדמית ואנימציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה