תוכן שיווקי

סער בל, מנכ"ל בלה פוינט: "כך אנחנו מגדילים אתרי מסחר בארץ ובחו"ל למחזור מכירות של יותר ממיליון שקל בחודש"

תוכן מקודם |
סער בל (צילום Hexa)
מודל הפרפורמנס, שעדיין נחשב חדש בארץ, מתמקד בדבר אחד - להגדיל את ההכנסות של המותג. בזמן שמשרדי פרסום "ישנים" עדיין מתרכזים בליצור מודעות יפות, להגדיל את כמות הלייקים והעוקבים, בלה פוינט של סער מתמקדת אך ורק בדבר אחד - ביצועי הקמפיינים של הלקוחות, או במילים אחרות - להכניס מקסימום כסף מהפרסום ולהגדיל את מחזור המכירות של הלקוחות, בצורה המהירה ביותר.
כך פועל עולם השיווק והפרסום - בו זמני השהייה באתר, יחסי ההמרה, כמויות הלידים המכירות והלייקים למעשה מכוונים כולם למטרה אחת ויחידה - הגדלת מספר הרכישות מהאתר. כך לדברי סער בל, מנכ"ל חברת BellaPOINT העוסקת בשיווק מבוסס-ביצועים ללקוחות, אמנם יש חשיבות עצומה להצלחתו של קמפיין ולחשיבה ממוקדת עליו, אך פרטיו המדויקים של הקמפיין, כמו גם תוצאותיו בנתונים שאינם כסף ממש, אף פעם אינם יכולים להיות העיקר - שכן לכל קמפיין שהוא צריכה להיות מטרה אחת, ממוקדת ומוגדרת ביעדים מדויקים, והיא הגדלת ההכנסות של העסק.
השיטה של BellaPOINT
בלה פוינט אמנם עוסקת בפרסום, אך תהיה זו טעות להגדיר אותה כ"משרד פרסום" קלאסי, שכן הקמפיינים השיווקיים בחברה מהווים אמצעי בלבד להשגת מטרת העל שלה, שהיא, בפשטות - פיתוח עסקי ללקוחות קצה. אז מהו סוד הקסם של המודל המצליח? בשתי מילים: מדברים כסף. ממש כשם שבונים תקציב במשק הבית או בחברה, שאלות כמו "כמה טראפיק יש כרגע באתר"? פשוט אינן רלוונטיות, והן מפנות את מקומן לטובת השאלות המהותיות באמת: כמה עולה לי לקוח? מה הפער בין הכסף שהשקעתי בקמפיין לעומת הרווח שהפקתי ממנו? מה היה סכום המכירות הכולל שלי היום?
יועצים פיננסיים ומלווי תקציב יודעים להגיד שהדרך הטובה ביותר לצבור הון ולשגשג באמת, תהיה חייבת לערב בשלב כזה או אחר הכנסה פאסיבית, כזו שאין צורך לעבוד קשה בשבילה - או לעבוד בכלל. בדיוק על התפיסה הזו מושתת ממשק העבודה בבלה פוינט, ביצירת מנגנון הכנסה המזין את עצמו באופן קבוע מיד לאחר המכירה הראשונה, אחריו שאר הרכישות כבר יגדלו בו מעצמן.
מתי בפעם האחרונה דיברתם על סעיף השיווק שלכם במאזן?
מושגים כמו 'מאזן בוחן' עשויים להיראות משעממים במבט ראשון, אך זהו למעשה לב ליבו של העסק, ובמיוחד בהקשר הפרסומי-שיווקי - תחום שכידוע תופס נתח אדיר בהצלחתן של חברות בעידן בו אנו חיים. לדברי בל, כל בעל עסק חייב להתייחס להכנסותיו והוצאותיו מקמפיין השיווק כמו אלה של המוצרים, חומרי הגלם או השירותים האחרים שהוא עושה בהם שימוש בתזרים השוטף, ולא זו בלבד אלא שעליו לוודא כי המאזן מציג נתונים חיוביים בהכנסות מסעיף השיווק והפרסום, בעלייה חדה ומתמדת.
 במילים אחרות, אחת השאלות שחייבת להעסיק בעלי עסקים יותר מכל במאזן הבוחן היא דווקא הסעיף שהם בדרך כלל הכי פחות מתייחסים אליו במספרים; נגמרו הימים בהם הפגישות עם רואה החשבון היו מסתכמות ב"אין מה לעשות, זה הסכום שהקצבנו לפרסום ואנחנו מתייחסים לזה כ'שלח לחמך על פני המים'" - אם אינכם יודעים איך לתרגם מושגים בסיסיים שאתם עובדים איתם באופן יומיומי לכסף, אתם נמצאים בבעיה.
"ומה אם זה לא יעבוד אצלי?"
סער והצוות המקצועי המלווה אותו, נתקלים בסקפטיות על בסיס כמעט יומיומי. אחרי הכל, קשה לשנות דפוסי חשיבה שהורגלנו כל כך לעבוד על פיהם, ובמיוחד כאשר גדולי המומחים בשיווק ובפרסום דיגיטלי בארץ מדברים כמעט רק על הנתונים הלא-חשובים הללו. עם זאת, הוא מקפיד לציין כי כל העובדים בבלה פוינט הם אנשי מדיה ויוצאי משרדי פרסום מובילים, שהכירו את השיטה מבפנים וניסיונם המקצועי - בהווה ובעבר - עוסק רובו ככולו ב - E-commerce.
כך, הפלטפורמות שבהן פועלת החברה זהות לפלטפורמות שבהן עוסקות חברות הפרסום המובילות: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טאבולה, יוטיוב וסנאפ'צאט, וכן דיוור ישיר במייל ובהודעות SMS ללקוחות. "חובת ההוכחה היא עלינו" כך אומר סער, שכן הוא מאמין שאין צורך להתחייב בחוזה. "אם אנחנו מכניסים פי 2,3 ופי 4 החזר על כל שקל שלקוח שם על מדיה, למה צריך לקשור אותו לחוזה? הלקוחות שלנו בוחרים להישאר איתנו מרצון. בזכות התוצאות. את מודל הקמת הקמפיינים שלנו אנחנו מפרסמים בפומבי – אפשר לראות אותו כאן."
הנתונים מדברים בעד עצמם
אם הרעיונות הללו נשמעים לכם טוב מדי על הנייר, הנה כמה דוגמאות שמביא בל מהשטח: לפני מספר חודשים פנתה לחברה לקוחה שהתאכזבה ממספר משרדי פרסום גדולים בארץ, ולמעשה היא הודתה כבר במעמד הפגישה הראשונה עם החברה כי היא לא מאמינה בכוחו של קמפיין לחולל שינוי של ממש בטראפיק שלה באתר, וודאי שלא במכירות. לאחר 60 ימי עבודה ממוקדת והעברת הזרקור לנתונים החשובים באתר שלה - מחזור המכירות דרך אתר האינטרנט עלה מ- 50,000 ש"ח ל- 500,000 שקלים - לרבות תקדים שהיא חיכתה לו זמן רב: רכישות ראשונות מחו"ל.
אז אם גם אתם רוצים לעבוד עם בלה פוינט ולהצטרף להצלחה, היכנסו לקישור והם כבר יתנו למספרים לעבוד בשבילכם - http://www.bellapoint.net/lp4/
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בל סער
    חניתה 02/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואווו....יישר כוח. גאווה ונחת מהדור הצעיר והמצליח.
    סגור