תוכן שיווקי

הישראלים אימצו את וואטסאפ ועכשיו גם החברות

תוכן מקודם |
סמארטפון (צילום Piotr Adamowicz)
בסוף שנת 2018 השיקה וואטסאפ את הגרסה לעסקים. מאז, יותר ויותר חברות, ארגונים ועסקים מאמצים את הפלטפורמה כדי לתת ללקוחותיהם שירות איכותי יותר.
התכתובת דרך אפליקציית ווטסאפ החליפה מזמן את הודעות הטקסט ואת השיחות בניידים. הישראלים אימצו את האפליקציה בידיים פתוחות והיום כמעט כל אחד ואחת מחוברים לשלל קבוצות ומתקשרים בדרך זו עם אנשי הקשר. העובדה שהציבור אימץ את האפליקציה צריכה להעלות בקרב העסקים והחברות את השאלה כיצד נכון למנף את השימוש בה.
שנת 2019 כשנת מפנה לוואטסאפ לעסקים
בשנת 2018 פתחה ווטסאפ את הגרסה לעסקים. השינוי אפשר לנהל בצורה שונה וחכמה את תהליכי השירות בעסק. בשנת 2019 נכנסה קומבוקס כשותפה רשמית של ווטסאפ ביזנס API לעסקים. השותפות פתחה בפני עסקים וחברות אפשרויות רבות ובעיקרן, יכולת לספק שירות לקוחות באופן אינטואיטיבי ונוח, בפלטפורמת התקשורת הכי שימושית בארץ.
הפלטפורמה של קומבקוס יצרה שינוי באופן תפיסת שירות הלקוחות. במקום להציע ללקוחות לתקשר איתם בדרך שנוחה לעסק או לארגון, מרגע בו החל שיתוף הפעולה, הארגון יכול לתקשר עם הלקוחות בדרך הכי נוחה עבורם, בלי לבצע תהליכי הטמעה מורכבים ויקרים בתוכו. הרעיון העומד מאחורי תפיסה זו הוא פשוט – הלקוחות יקבלו את השירות הטוב ביותר תוך שימוש באפליקציה בה הם משתמשים בכל מקרה ובאופן מיידי.
במילים אחרות, משנת 2019 ומאז החיבור בין הפלטפורמה לאפליקציה, עסקים, חברות וארגונים, יכולים לתת שירות גם דרך ווטסאפ. כל זאת בלי להתפשר על איכות השירות, בלי להפסיק את התקשורת בעת המעבר לפלטפורמות אחרות, בין אם ההתקשרות מתבצעת בתחילה באפליקציה, ברשת החברתית או באתר.
שינוי מהפכני בתפיסת השירות
היום, באמצעות ווטסאפ לעסקים, החברות, הארגונים והעסקים יכולים לתקשר עם הלקוחות. הם יכולים לשלוח הודעות, לרבות תזכורות על פגישות, התראות על משלוח והתראות על הזמנות. דרך האפליקציה הלקוחות יכולים לתקשר עם שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית והעסקים יכולים לשלוח סרטוני הדגמה, קודי אימות ולבצע סקרים באופן פשוט ויעיל.
כל התקשורת הופכת לפשוטה יותר, אינטואיטיבית ונוחה לכל הצדדים. במקום לעבור פלטפורמה, הלקוחות יכולים לתקשר מהמקום שהכי נוח להם. במקום לקבל שירות חלקי במקום אחד ולהתחיל את השיח מחדש בעת המעבר לפלטפורמה החדשה, השיח ממשיך מאותה נקודה, ובאותו המקום איך שהכי נוח ללקוח. מבחינת העסקים, החברות והארגונים, מדובר על מבנה תקשורת חדש. לאחר תהליך הטמעה קצר ניתן לקיים שיחות שירות ומכירה בקלות ולהיות בעניינים בכל הנוגע לתקשורת מול הלקוחות.
הטמעת מתן השירות באופן אוטומטי, בכל דרך שנוחה ללקוח, הופכת את התקשורת ליעילה ומהירה יותר. היא אישית ויכולה להתבצע מול הלקוח בכל מקום שהוא נמצא בעולם. בנוסף, שילוב של צ'אט בוטים חכמים בעלי בינה מלאכותית, מעלה את היכולת של העסק לתת מענה בכל שעה ולכל לקוח תוך זמן קצר – גם מחוץ לשעות הפעילות.
מה עוד? קומבוקס הינה שותפה רישמית של וואטסאפ לעסקים בישראל. (אחת מתוך 45 ארגונים ברחבי העולם).
הלכה למעשה – כיצד נשדרג את העסק והארגון
פלטפורמת קומבקוס מאפשרת לנו להשתמש בתיבת אינבוקס אחת כדי לתת שירות איכותי, מהיר ויעיל בכל הערוצים. השירות יכול להתבצע על ידי צ'אט בוטים חכמים והוא יכול להתבצע על ידי מענה אנושי, לבחירתנו. שדרוג השירות שניתן על ידי העסק או הארגון יתבצע על ידי איתור והבנת צרכי הלקוחות. בשלב הבא אפשר יהיה לקבוע כיצד נכון להציג את השירות ובאילו פלטפורמות.
הארגון יכול להטמיע את מערך שירות הלקוחות בקלות ולהפעילו כך שירגיש אינטואיטיבי לשני הצדדים (הארגון והלקוח). התוצאה היא מתן שירות מידי, אישי וקל. השירות יינתן במקום בו הלקוח נמצא, בלי לחייב אותו "לצאת מהאפליקציה" או להתקשר אל הארגון.
נכון לתחילת שנת 2020 אפשר לראות כבר מעל ל-30 ארגונים מובילים בישראל שבחרו לספק ללקוחותיהם שירות דרך ווטסאפ. תודות לאפליקציית קומבוקס גם עסקים קטנים, חברות בינוניות וגדולות, יכולים להעניק שירות בטוח, מהיר, יעיל ולשפר את התקשורת מול הלקוחות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קומבוקס מערכת נפלאה לארגונים גדולים
    איתי פאר 05/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו עובדים איתם כבר חצי שנה ומאד מרוצים. כתבה ממש טובה.
    סגור