דיגיטל וטק

שת"פ בין Vigo ל-Leaders: ימדדו את מידת ההשפעה של גולשים ובלוגרים ברשת

חברת Vigo, המתמחה בפיתוח מערכות טכנולוגיות למדידת אפקטיביות לפעילות במדיה החברתית, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת leaders, מפעילת אפליקציה למדידה ודירוג מידת ההשפעה של גולשים, מיקרו סלבס ובלוגרים מתחומים שונים. Leaders היא הגרסה הישראלית למנוע Klout שנמכר בשבוע שעבר לחברת Lithium ביותר מ-100 מיליון דולר.
במסגרת שיתוף הפעולה, יציג ממשק הניהול של Vigo למנהל העמוד את הגולשים והבלוגרים המשפיעים בנושאים הרלוונטיים לו, ויאפשר לבצע אליהם פנייה ישירה. הפיצ\'ר החדש מתווסף לאלה הקיימים במערכת, וכוללים אפשרות לקבל גישה חלקית ל\"קופסא השחורה\" של המתחרים מתוך ה-INSIGHT, חיבור ייחודי למאגר התמונות של Getty להעלאת הוויראליות של הפוסט, מדדי מעורבות של הגולשים, קבלה של זמני תגובה לגולשים SLA, מועדים (שעה ויום) האפקטיביים ביותר להוצאת פוסטים\' ומדדים נוספים.
מנכ\"לית Leaders אפרת סלע איתמר מסרה כי \"היכולת לאתר מוביל דעת קהל, המשפיע על התנהגות צרכנית, הוא יתרון עצום למשווקים. בארה\'\'ב ובריטניה הפך השימוש במובילי דעת קהל ברשתות לחלק בלתי נפרד מתכניות השיווק. גם בישראל תוספת מגמה זו תאוצה אדירה כאשר יותר ויותר חברות ישראליות מאמצות משפיענים מובילי דעה בתחומם\".
מנכ\"ל Vigo, מור לביא, הוסיף: \" שיתוף הפעולה עם Leaders הוא נדבך נוסף התומך בחזון שלנו לאפשר למנהלי העמודים ולסוכנויות הדיגיטל ממשק ידידותי וקל לתפעול, המרכז את כל המידע הנדרש למנהל העמוד ומאפשר לבצע מגוון רחב של פעולות בתוך אותה סביבת עבודה. היכולת לשגר את המסר לשורה של משפיענים ברשת צפויה להעלות בצורה ניכרת את האפקטיביות והוויראליות של המידע\".
גילוי נאות: Vigo שייכת לקבוצת \'יפעת\', שהיא חברה אחות של קבוצת \'קו מנחה\' המפעילה את אתר אייס
תגיות VIGO | מור לביא
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה