דיגיטל וטק

ווייז, מאחורייך: אפליקציה ישראלית במקום הראשון בכנס המובייל בברצלונה

Fansino שפותחה ע"י 2 ישראלים, מאפשרת למוזיקאים לבצע מעקב מדוייק אחר התוכן שיצרו, ומספקת עולם תוכן משלים על האמן עבור מעריציו
ליאור נאור | 
ניצחון פנסינו בתחרות (צילום יח"צ)
האקזיט בדרך? בתחרות האפליקציות היוקרתית MPA שנערכה במסגרת כנס המובייל שנערך בשבוע שעבר בברצלונה, זכתה במקום הראשון האפליקציה ישראלית Fansino.
מאחורי האפליקציה עומדים שני ישראלים, הרן יפה ועמרי ארז, והיא כוללת 2 ממשקים: האחד עבור האמן, ובו מגוון כלים ואפשרויות ליצירת אינטראקציה, ניתוח ומעקב אחר הקהל והתוכן שיצרו, ובשני, המיועד למעריצים, עולם תוכן משלים על האמן עצמו.
למעשה Fansino מבצעת ניתוח ומעקב אחר שירותי סטרימינג רבים כמו Spotify, פנדורה ו-Deezer, וכך מאפשרת לאמן לדעת, בזמן אמת, מי שומע את היצירה שלו, כמה זמן נמשכה ההאזנה, מה הן היצירות הפופולאריות ביותר וכן את זהותו המדויקת של המאזין.
מנגד, קהל המעריצים יוכל לקבל באפליקציה עולם תוכן משלים על האמן האהוב עליו, הכולל פרופיל מלא וכן מידע על הופעות המתקיימות בסביבתו.
 


הרן יפה (יח"צ)


הרן יפה אומר כי המודל הכלכלי של מוזיקאים השתנה מאוד, ואם פעם הוא היה מבוסס על מכירות תקליטים, היום הוא מבוסס בעיקר על הופעות ונתמך במידה רבה בנוכחות במדיה הדיגיטלית. יפה מוסיף כי בדיוק למקום הזה נכנסת Fansino, היא מצד אחד מנתחת עבור האמן את השימוש בתוכן שיצר, עד לרמת פרופיל הפייסבוק של כל מעריץ, ומנגד מספקת חווית תוכן משלים בעבור קהל המאזינים.
אל התחרות ניגשו לא פחות מ-800 מפתחי אפליקציות, מתוכם רק 16 עלו לגמר. זו אינה הפעם הראשונה בה אפליקציה ישראלית זוכה בתחרות, בשנת 2010 הייתה זו אפליקציית ווייז שזכתה במקום הראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה