דיגיטל וטק

את 'גוגל פנדה' כבר הכרתם? חברות מסביב לעולם מציינות את 1 באפריל

החלטנו לרכז לכם באייס את המתיחות הכי השוות ברשת היום, מטלפון ה-DOS של מיקרוסופט, דרך כפתור הקניות של אמזון ועד 'פקמן המפות' של גוגל
ליאור נאור | 
מתיחות 1 באפריל (צילום צילומי מסך)

בכל שנה, לקראת 1 באפריל, נערכת תחרות לא רשמית בין החברות הגדולות בתחומי מדיה והאינטרנט: מי תציג את המתיחה המושקעת והמקורית ביותר. בשנים האחרונות הייתה זו גוגל, שמתיחות מושקעות כבר הפכו אצלה למסורת, אך נראה שהשנה גם חברות אחרות, כמו מיקרוסופט, אמזון ומוטורולה, הלכו על זה בגדול. 

לכן החלטנו לרכז עבורכם את המתיחות הטובות ביותר, ולדרג אותם באופן השרירותי ביותר, לפי איך שאנחנו באייס מצאנו לנכון.
במקום הראשון - גוגל: לפי שעה, את אחת המתיחות המוצלחות ביותר קבלנו מחברת גוגל, שהגדילה לעשות ולא שחררה רק מתיחה אחת לאוויר. למעשה סניפיה השונים של החברה יצרו מתיחות נפרדות, הינה 2 מושקעות במיוחד:
הראשונה היא מוצר חדש במיוחד, שלוקחת את שירות ה-Gmail צעד אחד קדימה – תיבת דואר אמיתית, המעדכנת אתם אתכם כשמתקבל דואר וכן תומכת בשיחות וידאו:
 
המתיחה השניה היא מוצר חדש - 'גוגל פנדה', בובת פנדה המחוברת לשירותי החברה, ומעבר להיותה חברה טובה, היא יכולה לענות לכם על שאלות ובקשות חיפוש בדומה לעוזרת האישית המוכרת מהטלפונים הניידים:
 
השלישית היא לא בדיוק מתיחה, אלא יותר גימיק משעשע, בו שירות המפות של גוגל מציע פיצ'ר חדש. לצד האפשרות לצפות במפה וצילום לווין תגלו אופציה נוספת, והיא לשחק פקמן על גבי המפה. אנחנו שרפנו ככה את כל הבוקר (משרדי פרסום ששלחו לנו מיילים, עמכם הסליחה).

שעות של כיף (צילום מסך - גוגל מפות)

במקום השני - אמזון: במקרה הזה אנחנו חייבים להודות שאנחנו עדיין לא בטוחים האם מדובר במתיחה או שלא. סרטון חדש שפרסמה החברה מציג את 'הכפתור של אמזון'. מדובר במעין לחצן אלחוטי המשויך למוצר (מותג), כשלחיצה עליו שולחת התראה לטלפון הסלולרי על כך שהוא נגמר ובמקביל מבצעת הזמנה שלו מאתר החברה.
 
במקום השלישי - מיקרוסופט: בחברה הלכו צעד אחד קדימה, כלומר אחורה, והשיקו טלפון סלולרי חדש. אז למה אחורה? הטלפון החדש, שאגב תומך בדור 4, לא מופעל על ידי מערכת ההפעלה Windows Phone או אנדרואיד, כפי שהיינו מצפים. הוא מופעל על ידי מערכת ההפעלה הוותיקה בעולם - MS DOS. הכירו את - MS DOS OS 1.0.
 
במקום הרביעי - מוטורולה: במוטורולה לא הלכו על רעיון מקורי במיוחד, אך הביצוע שלו מרשים למדי. בווידאו חדש מציגה החברה מקל Selfie, העשוי מעץ בשילוב עור.
 
בארץ, לפי שעה, עוד לא ראינו מתיחות גדולות במיוחד. ביינתים מצאנו באתר הגאדג'טים geektime ידיעה על הגרסה הבאה של אנדרואיד - אחרי קיטקט, קבלו את 'אנדרואיד מקופלת' ובאתר הסלולר Pocket ידיעה על כניסתה של חברת VODAFONE לישראל. ביוטיוב מצאנו את סרטון הווידאו הבא, שמבטיח לפחות 10 שעות של הנאה צרופה:
 
אם מצאתם מתיחה מוצלחת במיוחד כתבו לנו במייל האדום, אנו נמשיך ונעדכן את האייטם במתיחות מוצלחות, אם נמצא כאלה.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה