דיגיטל וטק

גיחה ויראלית: הרשת סוערת בגלל פוסט צבאי על זוג גאה

בחיל האוויר הפיקו פרויקט ליום המשפחה בכיכובם של המשרתים בחיל. הבוקר עלה פוסט על אדיר גבאי ובן זוגו דין, שהניב אלפי לייקים ושיתופים. גורם בחיל: "ידענו שהמהלך יעורר שיח - חיובי"
אלכסנדר כץ |  1
פרויקט 'כאן גרים בכיף' של חיל האוויר - עם זוג גאים (צילום באדיבות עמוד הפייסבוק של חיל האוויר)
אלפי לייקים, מאות שיתופים והרבה מאד תגובות אוהדות – פוסט בפייסבוק של חיל האוויר לכבוד יום המשפחה, הפך בשעות האחרונות לוויראלי בזכות הנושא הטעון יחסית בו הוא עסוק - גאווה.
בחיל האוויר החליטו להפיק פרויקט יום משפחה מיוחד, שיעסוק במבנה המשפחה בישראל תחת הכותרת "כאן גרים בכיף", בכיכובם של המשרתים בחיל. בימים האחרונים עלו בדף הפייסבוק הפופולארי של חיל האוויר (בו חברים כמעט 229 אלף חברים) מספר פוסטים המציגים משפחות, כגון משפחה חרדית, משפחה חד הורית וגם זוג גאים נשואים, שהכירו בעת ששירותו יחדיו בחיל האוויר.
  
הפוסט בכיכובם של סרן אדיר גבאי ובן זוגו דין, ניפק כבר 5,300 לייקים, 413 שיתופים וכמעט 400 תגובות, רובן אוהדות מאד את המהלך. מדובר על מהלך מפתיע ביחס לזרוע של גוף שעדיין נחשב לשמרן, עם כי שאינו מגביל גיוסם של בני הקהילה הגאה.
"היו דיונים לגבי הפרויקט ויום המשפחה, והייתה חשיבה מה עושים בנושא", אמר לאייס גורם בחיל האוויר. "גם זוג גייז הם חלק מהמציאות, והחלטנו להציג אותם כמו את שאר סוגי המשפחות שקיימות היום בחברה הישראלית".
לדברי הגורם, "ידענו שמהלך כזה יעורר שיח רב, אבל דווקא בהיבט חיובי". ואכן, סריקה של חלק מן התגובות מעלה כי המהלך זוכה לתמיכת של הגולשים, רובם בכל אופן, לצד ביקורת.
הפוסט מעורר גם את אמצעי התקשורת, שמביעים עניין בבני הזוג, אולם עד כה לאייס נודע כי שניהם מבקשים לא להתראיין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבוד וגאווה (ל"ת)
    אייל 02/2017/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור