דיגיטל וטק

חוה מאירוביץ' תעמוד בראש חטיבת הניו מדיה של 'שלמור'

אחד ממשרדי היח"צ הגדולים בישראל, שלמור תקשורת, הקים לפני כחצי שנה חטיבת ניו מדיה שמעסיקה כעת 4 עובדים
אלכסנדר כץ |  1
חוה מאירוביץ' (צילום יח"צ)
משרד שלמור תקשורת גייס את חוה מאירוביץ' לעמוד בראש חטיבת הדיגיטל של שלו. החטיבה מעסיקה 4 עובדים ומציעה שירותים מתקדמים בעולמות אלו, כבר למספר לקוחות, בהם קבוצת מאפיות ברמן,  חברת שריג, אלקטרה מותג צריכה, יקב הרי גליל, אוניברסיטת אריאל ועוד. 
למאירוביץ ניסיון של 8 שנים בתחומי הדיגיטל, ובין היתר לקחה חלק במהלכים שיווקיים ותדמיתיים שכללו בניית אסטרטגיה תקשורתית למותגים גדולים ויצירת קריאייטיב לקמפיינים בטכנולוגיות תוכן חדשניות כחלק ממהלכים שיווקיים ותדמיתיים. במסגרת תפקידיה הקודמים ניהלה קמפיינים מסחריים בפלטפורמות תוכן מיידי כגון וואטסאפ ומסנג'ר.
במהלך שהותה בגרמניה עסקה בבניית קהילות וירטואליות וחיזוק הקשרים בין יהדות אירופה וישראל, ובנוסף עבדה בנפאל במיתוג וגיוס משאבים באמצעות רשתות חברתיות. בגרמניה גם עשתה את התואר השני שלה במיתוג מדינות ברשתות חברתיות מאוניברסיטת היינריך היינה. התואר הראשון הוא בתקשורת עם התמחות בפלטפורמות אינטראקטיביות מהבינתחומי בהרצליה. 
שלמור תקשורת המנוהל על ידי אירינה שלמור, דניאלה לאור, יפעת סוכוליצקי, אורית ארד ושי גרינברג, הוא אחד ממשרדי היח"צ הגדולים בישראל. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואלה? שלמור גילו שאנחנו ב 2017?
    מעורר רחמים 03/2017/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל. פעם היו משהו, אבל קפאו על השמרים. הם לא מתאימים למותגים שצריכים קהלים חדשים. אתה מדבר איתם - הם לא מעודכנים בכלל בזירה הדיגיטלית. אז יפה שעכשיו הם התעוררו ועשו משהו שבמקומות אחרים עשו לפני שנים - אבל הם כבר פתחו כזה פער, שכל תהליכי העבודה שם הם של עידן ישן וזה בערך כמו לפתוח לסבתא שלך חשבון פייסבוק ולצפות שהיא תהיה מעצמת רשת.
    סגור