דיגיטל וטק

כנס Next Case 2017: ללמוד שיווק דיגיטלי ממומחים

הכנס שמתקיים זו השנה הרביעית, יציע אנשי מקצוע מובילים שמציגים קייס סטאדיז אמיתיים במטרה ללמד את הקהל מהניסיון שלהם. ויש גם הנחה לגולשי אייס
תוכן שיווקי | 
בתחום השיווק הדיגיטלי לא תמיד חייבים להמציא את הגלגל מחדש. תמיד עדיף קודם לחקור מה עשו לפניכם: כך תוכלו לגלות דרכים אפקטיביות להתגבר על אתגרים נפוצים, ללמוד מתובנות שהפיקו אחרים מהתהליכים שעשו, ולקבל השראה שתעזור לכם להתניע את המסע השיווקי שלכם, במיוחד ברגעים שאתם מרגישים תקועים.
כנס נקסט קייס 2017 שיתקיים ב-6 בדצמבר הוא בדיוק המקום לעשות את כל זה. הכנס, שמתקיים השנה זו הפעם הרביעית, הוא אחד האירועים הגדולים בישראל בתחום השיווק הדיגיטלי, ומבוסס על קונספט ייחודי: אנשי המקצוע המובילים בתחום, שמציגים קייס סטאדיז אמיתיים, במטרה לאפשר לכם ללמוד מהניסיון שלהם, ללמוד על כלים שלא הכרתם ולקחת אתכם הביתה שלל תובנות וטיפים מועילים.
הכנס נוסד ב-2013 על ידי פבל ישראלסקי, מנכ"ל סוכנות השיווק הדיגיטלי אנגורה מדיה ומייסד הבלוג הפופולרי AskPavel, העוסק בקידום אתרים ושיווק באינטרנט על כל היבטיו.
בכנס ייערכו 18 הרצאות, שכל אחת מהן תימשך 20 דקות. כל קייס סטאדי הוא ייחודי, וכל אחד נוגע בהיבט אחר של שיווק דיגיטלי: מקידום אורגני בגוגל ועד שיווק משפיענים, מפרסום ממומן ועד שימוש בביג דאטה. מכיוון שקהל היעד בכנס מגוון (מנהלי שיווק בארגונים, מקדמי אתרים, בעלי עסקים, יזמים, סטודנטים בתחומי השיווק הדיגיטלי ועוד) ההרצאות בכנס מחולקות ל-2 מסלולים שמתקיימים במקביל: 
- המסלול האסטרטגי - מיועד למנהלי שיווק ולבעלי עסקים. ההרצאות בו יעסקו באסטרטגיות שיווקיות ובניהול השיווק ברמת המאקרו.
- המסלול הטכני - מיועד למקדמי אתרים מנוסים. ההרצאות בו יעסקו בנושאים טכניים ומתקדמים.
יחד עם זאת, כל מבקר בכנס יכול להיכנס לכל אחד מ-2 המסלולים לפי בחירתו, ואף יוכל לעבור בין מסלול למסלול במהלך היום, לפי הנושאים שמעניינים אותו. המקצוענים הטובים בתחומם מחברות ישראליות ובינ"ל השנה הכנס מצטיין באוסף מרצים איכותי ומגוון במיוחד, כולל נציגים מחברות בינ"ל מובילות כמו Webpals, Wix, Payoneer, Plarium ו-Outbrain.
כדי לקבל טעימה מהתכנים שיוצגו בכנס, הנה רשימה של כמה מההרצאות שתוכלו לשמוע:
 - לירז פוסטן, Outbrain - איך הגדלנו המרות אורגניות ב-85% רק בעזרת עבודת צוות.
- אור פיאלקוב, Fialkov Digital - כיצד הבאנו מאות מתעניינים לשכונה חדשה באופקים עם קריאייטיב מנצח וקמפיין רב-ערוצי.
- טליה וולף, GetUplift - איך הכפלנו את כמות הרשימות, המכירות והשימוש במוצר על ידי שימוש בטריגרים רגשיים.
- מת'יו טני, Webpals - איך מחיקת יותר מ-1,000 עמודים באתר הזניקה את ה-SEO.
- פרי לוי, כלמוביל - איך עשינו טרנספורמציה דיגיטלית לקבוצת כלמוביל, שהביאה לגידול של מאות אחוזים
- איתן הלמן, Wix - איך קידמנו בהצלחה 3 אתרי WIX מסוגים שונים.
- אלעד רביד, שטראוס קפה - איך השקנו פלטפורמת איקומרס בתוך ארגון גדול.
 - בנג'י עזריה, Plarium - איך חיברנו את כל נתוני ה-Offline וה-Online באתר עם מיליוני משתמשים ב-Google Analytics.
*** הנחה משתלמת של 15% לקוראי אייס
קוראי אייס נהנים מהנחה מיוחדת של 15% בהרשמה לכנס. כל שעליכם לעשות הוא להירשם עם הקוד ice15 ותקבלו את ההנחה באופן אוטומטי. להרשמה לחצו כאן. בקרוב מחירי הכרטיסים עולים, כך שמומלץ להירשם מוקדם ככל האפשר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה