דיגיטל וטק

מצב משפחתי: טיק-טוק תאפשר להורים להגביל את ילדיהם

הרשת החברתית, שהפכה ללהיט היסטרי וסופגת באחרונה ביקורת, מוסיפה אפשרויות למעקב משפחתי אחר הסרטונים של הילדים ברשת. "מצב משפחתי" זמין כעת רק באנגליה אך עתיד להיות מופץ לשאר העולם בשבועות הקרובים

אייס | 
tiktok (צילום Unsplash)
כמעט כל הורה לילדים מתבגרים כבר מכיר את זה: הילד נצמד לאפליקציית טיק-טוק  (Tik-Tok)במשך שעות על גבי שעות, צופה בעשרות ואולי מאות סרטוני ריקוד קצרים ברצף.
 
טיק-טוק מבינה כמה קל לילדים ובני נוער להתמכר, וכעת, בעקבות הביקורת הרבה שספגה, החליטה החברה לאפשר להורים שליטה רבה יותר על משך הזמן בו ילדיהם מבלים באפקליציה.
 
פיצ'ר בטיחות חדש שיצורף בקרוב לאפליקציית המגה-פופולרית וייקרא "מצב משפחתי", יאפשר להורים שילדיהם משתמשים כבדים ברשת החברתית, לשלוט על משך הזמן בו האפליקציה תהיה פעילה במהלך היום. מטרת הפיצ'ר החדש היא לאפשר למשתמשים 'מערכת יחסים בריאה' בשימוש בטיק-טוק. אלו שיבחרו להצטרף לפיצ'ר "מצב משפחתי" יוכלו לצפות בסרטונים רק לזמן מוגבל.
במקביל, הורים יוכלו להגביל את ההודעות הפרטיות שיישלחו לילדיהם בטיק-טוק ואפילו לכבות לחלוטין את האפשרות לקבל הודעות אישיות. בנוסף, יתאפשר להורים לתחום את סוג התוכן בו ילדיהם צופים תוך שימוש באפליקציה.
 
זוהי רק דוגמה אחת לאפשרות של ההורים להתערב בתכנים של ילדיהם בטיק-טוק. הרשת החברתית חברה לאחרונה לפרסונות הנעקבות ביותר ברשת כדי לקרוא למשתמשים להפחית את משך זמן השהות באפליקציה. אותם סרטונים מופיעים בפיד אחרי שמשתמש מבלה זמן רב מדי בתוך האפליקציה, וצופה בסרטונים בלי הפסקה.
 
"מצב משפחתי" זמין כעת רק באנגליה אך עתיד להיות מופץ לשאר העולם בשבועות הקרובים. אנחנו נמשיך לעקוב, ומבטיחים לעדכן אתכם ברגע שהחידוש הזה יגיע גם לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה