דיגיטל וטק

ההסתדרות מאיימת להשבית את פרטנר אם יאושר המיזוג עם הוט

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, שיגר מכתב ליו"ר דירקטוריון פרטנר בו איים בהכרזת סכסוך עבודה והשבתת החברה ככל שהמיזוג יתקדם. מדובר בעליית מדרגה בהתנגדות עובדי חברת הסלולר למהלך
אייס | 
ארנון בר-דוד (צילום אגף הסברה, דוברות ופרסום של ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, שיגר היום (ב') מכתב לאסנת רונן, יו"ר דירקטוריון פרטנר, בו איים להשבית את פרטנר ככל שתאושר הרכישה על ידי הוט, וזאת בשל חשש מפיטורי עובדים.
חברת התקשורת בבעלות איש העסקים פטריק דרהי הציעה לרכוש 100% ממניות פרטנר עבור סכום של כ-3 מיליארד שקל. הצעה זו נבחנת בימים אלה על ידי דירקטוריון פרטנר ששכר לשם כך יועצים כלכליים. אולם נדמה כי ההיתכנות שלה נמוכה לאור הרכישה של גולן טלקום על ידי סלקום באחרונה.
עובדי פרטנר התנגדו למיזוג המוצע עם הגשתו, ואף גייסו למאבק את את פרופסור ירון זליכה. זליכה טען כי הרכישה תיצור מונופול חדש בשוק הסלולר ובתוך כך תסכן את מקומות עבודתם של מאות עובדים בפרטנר, בהוט ובהוט מובייל.
בר-דוד גיבה את העובדים וכתב: "המיזוג המוצע מקים חשש כבד לפגיעה בצרכנים, בתחרות בשוק התקשרות ובעובדים, תוך שהוא עלול להביא לפיטורי אלפי עובדים במשק. לאור זאת, ההסתדרות החדשה מודיעה כי היא מתנגדת בתוקף למיזוג זה, ותנקוט בכל הצעדים העומדים לרשותה על פי דין על מנת למנוע את הפגיעה הקשה בענף ובעובדים, לרבות הכרזת סכסוך עבודה והשבתה מלאה של פרטנר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה