דיגיטל וטק

הסטארט אפ של זוהר לבקוביץ' גייס 15 מיליון ד' בשלב ה-SEED

החברה של כוכב "הכרישים" בקשת עוסקת באלגורתים שאמור לזהות ולסנן תכנים פוגעניים ובלתי ראויים ברשתות חברתיות ואפליקציות. לבקוביץ': "הקמנו את החברה אחרי שהבנו שקיימת סכנה אמיתית לילדים שלנו ברשת"
אייס | 
זוהר לבקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
L1ght, חברה שפיתחה טכנולוגיות AI לאיתור ומניעה של תכנים פוגעניים ברשת במטרה להגן על ילדים, הודיע היום על גיוס Seed של 15 מיליון דולר בהובלת הקרנות Mangrove Capital Partners Tribeca Venture Partners ו-Western Technology Investment.
 
החברה מייעדת את כספי הגיוס על מנת להאיץ את ההשקעה במחקר ופיתוח ובמטרה לגייס לקוחות נוספים. מאז השקת המוצר L1ght מעידה על התעניינות גדולה מצד גופים רבים ולכן החליטה לבצע את הגיוס, כדי לענות על הדרישה הגבוהה מצד ענקיות וחברות טכנולוגיה רבות.
 
האלגוריתמים של L1ght מציעים גם מענה לסינון ואיתור תכנים פוגעניים ובלתי ראויים ברשתות חברתיות, אפליקציות צ׳אט, משחקי גיימינג מרובי-משתתפים וחברות אחסון אתרים. הטכנולוגיה של החברה מתועלת למטרה של זיהוי ומניעה של בריונות, שיימינג, דברי נאצה, פדופיליה ומקרים של משתמשים המנסים לפגוע בעצמם.
 
 
הבידול של L1ght הוא במוצר שמציע מענה שלא היה קיים בעבר, הטכנולוגיה יכולה לזהות ולחזות תכני פוגעניים בכל צורת תקשורת: טקסט, קטעי אודיו, וידאו או בתמונות.
"כאבא וכיזם הייעוד של L1ght חשוב לי מאוד ברמה האישית״, אומר זוהר לבקוביץ׳, מייסד ומנכ״ל L1ght. ״אני ורון פורת הקמנו את החברה לפני שנה, אחרי שהגענו למסקנה שקיימת סכנה אמיתית לילדים שלנו ברשת. בדקנו כיצד טיפלו בנושא עד היום והרגשנו שלא נעשה מספיק להתמודד עם הבעיות הללו. ההשקעה שקיבלנו היא הכרת אמון והוכחה שהטכנולוגיה שלנו מעניקה מענה לצורך. אני מלא כבוד והערכה למשקיעים מהשורה הראשונה על הבעת האמון להצטרף למשימה החשובה הזאת״.
״ביצענו מחקרים, ונחשפנו לכל התופעות הפחות נעימות שמשפיעות על חיי ילדינו ככל שהאינטרנט והעולם הדיגיטלי צומחים במהירות״, אומר רועי סער, שותף בקרן Mangrove. ״התכנים הרעילים ברשת מגיעים עם מחיר גבוה מאוד, וכולנו משלמים אותו בתור חברה. חקרנו את התחום ובמסגרת הבדיקות שערכנו להשקעה בו, נחשפנו ל-L1ght והיזמים שמאחורי החברה, שהרשימו אותנו מאוד״.
 
 
צוות ההנהלה בסטרטאפ כולל גם את חמי פקר, לשעבר ראש מנהלת הסייבר במשרד ראש הממשלה, וכן יואב וילנר, לשעבר מייסד ומנכ״ל ראנקי - חברת המרקטינג הגדולה בישראל לסטרטאפים.
 
החברה הוקמה בדצמבר 2018 על-ידי זוהר לבקוביץ (כוכב ״הכרישים״ בערוץ 12, יזם ומשקיע סדרתי שמכר את חברת אמובי במעל ל-350 מיליון דולר), ורון פורת שיזם ומכר מספר חברות סייבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה