דיגיטל וטק

אמזון מודיעה: נסיר מוצרים שמתיימרים "להרוג את הקורונה"

מדובר במוצרים ללא פיקוח של ה-FDA ש"מבטיחים" להביא מזור מהמגיפה או לחסן מפניה, ונמכרו עד כה בלא הפרעה דרך ענקית השופינג המקוון באין מפריע

רועי בהריר-פרל | 
אמזון (צילום Unsplash)
התפשטותו של וירוס הקורונה הסיני ברחבי העולם, שהדביק עד כה 80 אלף איש והרג 2,000, זורעת פאניקה - מה שמהווה פתח למעשי נוכלות למיניהם מצד בני אדם לא מוסריים שמבקשים לעשות כסף מחרדותיהם של אחרים. למשל, כאלה שמוכרים באזמון - פלטפורמת השופינג הדיגיטלית הגדולה בעולם - מוצרים שונים ש"מבטיחים" להביא מזור לקורונה או לחסן מפניה.
 
בין המוצרים הללו שנמכרים באמזון אפשר למצוא חומרי חיטוי, מסכות סינון אוויר ותכשירים נוספים שנטען לגביהם שהם "הורגים את הקורונה". לעתים, המוצרים הללו מפורסמים לצד שמות של סוכנויות בריאות ידועות, כמו למשל WHO (ארגון הבריאות העולמי) ו-CDC (המרכז למעקב אחר מחלות). בדיקה שערכה אמזון לאחרונה העלתה שהמוצרים האלה הם למעשה תוספי מזון רגילים או תרופות פשוטות שנועדו לטפל בווירוסים עונתיים ובשפעת קלה. חלקם, מתברר, לא עושים אפילו את זה.
 
ובכן, לא עוד: אמזון החליטה להסיר ממדפיה את כל המוצרים הללו ובמקביל ביקשה מהצרכנים ליידע אותה אם הם נתקלים במוצר כזה בתחומה, או לכל הפחות להתעלם מקיומו ולא לרכוש אותו בשום אופן.
 
"מוצרים שמתיימרים להיות רפואיים ולטפל בווירוס הקורונה פעמים רבות נמכרים אצלנו ללא פיקוח של ה-FDA (ארגון הבריאות האמריקאי)", כתבה אמזון במייל שהופץ בקרב המוכרים שלה, "המדינויות של אמזון אוסרת הצגה ומכירה של מוצרים שמוגדרים רפואיים אך אינם מאושרים לשימוש רפואי".
העיקר שנהיה בריאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה