דיגיטל וטק

בקרוב: וואטסאפ בפיצ'ר חדש - הודעות עם השמדה עצמית

לומדים מטלגרם? הפיצ'ר החדש של החברה שבבעלות פייסבוק יאפשר לשלוח הודעות שיופיעו על המסך - ואז ייעלמו לגמרי בשני הצדדים. בניגוד למחיקה ידנית של הודעה, בפיצ'ר החדש אפילו לא תישאר התראה על הודעה שנמחקה
בועז גולדברג | 
וואטסאפ (צילום pexels)
אחרי שלאחרונה יצאה וואטסאפ בפיצ'ר Dark Mode חדש, כעת עובדים בוואטסאפ על דבר חדש נוסף - הודעות שישמידו את עצמן, כך לפי דיווחים שונים בבלוגים טכנולוגיים. אפשרות זו קיימת כבר מזמן באפליקציית טלגרם, המתחרה הגדולה של וואטסאפ, ומשתמשים רבים חיכו שגם אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם תשלב אותה.
הפיצ'ר יאפשר לשלוח הודעות שיופיעו על המסך - ואז ייעלמו לגמרי בשני הצדדים. בניגוד למחיקה ידנית של הודעה, בפיצ'ר החדש אפילו לא תישאר ההתרעה על ההודעה שנמחקה. זה ייראה פשוט כאילו מעולם לא שלחתם כלום. מנגד, לפני המחיקה יופיע בבועה סמל שעון שמראה עוד כמה זמן נשאר עד למחיקת ההודעה.
על הפיצ'ר החדש דווח כבר באוקטובר האחרון, אך ההתייחסות הייתה להודעות בקבוצות בלבד. כעת, נראה כי וואטסאפ שינתה את התוכניות שלה ותשלב אותו גם בשיחות פרטיות. חשוב להדגיש: מי שלא יחפוץ בפיצ'ר המתוחכם הזה, יוכל לכבות את האפשרות הזו, ולהמשיך כרגיל.  
היישומון וואטסאפ יצא לאוויר בפברואר 2009, וכיום נמצא בבעלות חברת פייסבוק, שרכשה את וואטסאפ ב-2014 תמורת 19 מיליארד דולר במזומן ובמניות. לפי מחקר שנערך בשנת 2015, וואטסאפ משמשת מקור מידע ראשי עבור אזרחים רבים מאוד ברחבי העולם, ויש לה חלק בלתי נפרד משגרת מצבי חירום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה