דיגיטל וטק

יוטיוב עומדת לנגוס בטיקטוק? עובדת על מתחרה בשם Shorts

בדומה לפלטפורמת הווידאו הסינית, גם בזו של יוטיוב ניתן יהיה להעלות סרטונים קצרים לפיד על גבי אפליקציית מובייל. בניגוד לטיקטוק, היתרון של יוטיוב הוא במבחר המוזיקלי הרחב שיועמד לרשות המשתמשים 
עינת שחק | 
טיקטוק, יוטיוב (צילום freepik)
לאחר הפופולריות האדירה לה זכתה אפליקציית טיקטוק ברחבי העולם, על פי דיווחים, גם יוטיוב מפתחת פלטפורמה דומה אשר צפויה להתחרות בטיקטוק, ותיקרא Shorts. 
בדומה לפלטפורמת הסרטונים מסין, גם בזו החדשה של יוטיוב ניתן יהיה להעלות סרטוני וידאו קצרים לפיד באפליקציית מובייל, אך היתרון היחסי הנזקף לזכות יוטיוב הוא היקף המוזיקה הנרחב בה, אשר ניתן יהיה לעשות בו שימוש בסרטונים הללו. זאת בעוד שכיום טיקטוק מאפשרת למשתמשיה להעלות סרטונים תוך שימוש במבחר הקיים בספריית האודיו, מוזיקה וקולות נוספים שבאפליקציה.
מאז הושקה האפליקציה בספטמבר 2016, היא צברה למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם. נתון זה מציב אותה במקום ה-9 בעולם מבין פלטפורמות הסושיאל השונות, עם בסיס משתמשים רחב יותר משל לינקדאין, טוויטר, פינטרסט או סנאפ.
רק בשנתיים האחרונות צמחה טיקטוק ביותר מ-125%. רק ב-12 החודשים האחרונים צברה האפליקציה למעלה מ-842 מיליון הורדות לראשונה מהאפ סטור ומגוגל פליי, המהווים צמיחה של 15% בשנה זו לעומת אשתקד. 
לאור היקף רישיונות השימוש במוזיקה של יוטיוב, עם בסיס משתמשים של למעלה מ-2 מיליארד איש, מובן לחלוטין למה יוטיוב מעוניינת לנגוס בנתח השוק של טיקטוק ולרענן את הפלטפורמה, רק לא ברור מה לקח לה כל כך הרבה זמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה