דיגיטל וטק

מייסד טוויטר צייץ כי יתרום מיליארד דולר לטיפול בחולי קורונה

ג'ק דורסי, אשר משמש גם כמייסד ומנכ"ל סקוור צייץ בחשבונו כי יתרום כשליש מהונו במניותיו מסקוור. את הכסף שיישאר לאחר טיפול בנזקקי המגיפה, הוא צפוי להעביר לארגון למען בריאות וחינוך של ילדות 
עינת שחק | 
ג'ק דורסי (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ג'ק דורסי, pixabay)
מנכ"ל ומייסד טוויטר, ג'ק דורסי, המשמש גם כמנכ"ל ומייסד סקוור, צייץ בשעות הלילה (ד') בחשבונו בטוויטר כי יתרום 28% מהונו - מיליארד דולר - לטיפול בנפגעי הקורונה. 
הונו של דורסי מוערך ב-2.9 מיליארד דולר, ותרומה זו מהווה כשליש מהון זה. את הסכום הוא יעביר בשקיפות ממניותיו בסקוור, חברת התשלומים במובייל שייסד, ולא מטוויטר, מאחר שלדבריו בסקוור יש ברשותו נתח יותר גדול וכי עליו לממש נתח זה לאורך זמן.
 
בשרשור ציוצים הסביר כי הארגון הנוסף אליו הוא צפוי להעביר את יתרת הסכום לאחר טיפול בנפגעי הקורונה, מיועד לסיוע בחינוך, בריאות והכנסה של ילדות. הבחירה בארגון זה, לדבריו "מהווה פתרון לטווח ארוך לבעיות הקיומיות שהעולם מתמודד עמן". 
בנוסף הסביר דורסי כי הוא בוחר לתרום בשקיפות כדי שהוא ואחרים יוכלו ללמוד מכך, שכן עד כה תרם באנונימיות. הסיבה לתזמון, מעבר לצו השעה, היא כי ברצונו לתרום עוד בימי חייו ולראות את השפעת תרומתו. דורסי הביע תקווה כי מעשה זה יעורר באחרים השראה לנקוט באקט פילנתרופי דומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה