דיגיטל וטק

זום משפרת את האבטחה: תאפשר לדווח על טרולים

הפיצ'ר החדש שמשיקה אפליקציית שיחות הווידאו הוא חלק מהמלחמה נגד תופעת ה"זומבומברז" - הסתננויות זדוניות לשיחות פעילות. החל מה-26 באפריל ניתן יהיה להשתמש בו בפלטפורמה
רועי בהריר-פרל | 
זום (צילום freepik, Pixabay)
זום, האפליקציה הרשמית של הסגר, מחליטה לשים סוף לתופעת ה"זומבומבינג" – הפרעה והשתלטות של גורמים זדוניים על שיחות וידאו -  שהולכת וגדלה ככל שמתרחב השימוש בשירות.  בקרוב היא צפויה לאפשר למארחי השיחות להעביר למתכנתיה מידע על משתתפים לא קרואים כדי שניתן יהיה לנטר אותם ולפעול להרחקתם. 
הטרולים המדוברים נוהגים לחדור לשיחות זום פעילות ולזרוע בהן הרס בדמות סרטונים ותמונות עם תוכן לא ראוי לרבות מסרים פוליטיים, מסחריים, תכנים גזעניים והפרעות שונות נוספות. 
קראו עוד ב-ice
"מדובר בפיצ'ר שיוצר דו"ח עבור 'אמנת זום' ואגף ביטחון המידע שלנו כדי שנוכל להעריך נכונה את היקף השימושים הלא ראויים שנעשים בפלטפורמה שלנו - ולחסום את אותם משתמשים, אם יש בכך צורך", נכתב בנספח לעדכון שהפיצה זום. הפיצ'ר החדש, על פי הודעת זום, יתווסף לשירות בעדכון התוכנה שמיועד ל-26 באפריל. 
יש לציין כי מאז שזום הפכה לפלטפורמה הפופולרית ביותר לשיחות מרובות משתתפים בזמן מגפת הקורונה, גברו מאוד הניסיונות הרשמיים והמחתרתיים לפגוע בה - בין השאר על ידי חשיפת ליקויים במנגנוני אבטחת המידע שלה.
ב-5 באפריל השנה הוסיפה זום חובת סיסמה בכניסה לחדרי שיחה עבור משתמשים חינמיים - גם כן במטרה להילחם ב"זומבומברז". בנוסף לכך, ב-8 באפריל זום הסירה את הקודים לחדרי השיחה ממסך ההמתנה כדי למנוע צילומי מסך שמובילים להטרלות. זאת, לאחר שהוזהרה בידי הממשל הפדרלי כי הפגיעות שלה עשויה להוות מעבר על חוקי הפרטיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה