דיגיטל וטק

דיאטה - אין, מזג אוויר - אאוט: במה התעניינו הגולשים בסגר?

ההתעניינות בתחומי הביטוח והקריירה זינקה במאות אחוזים במהלך הסגר. במקביל חלה ירידה חדה בהתעניינות בתחומים כמו הורוסקופ ומזג אוויר. אלו הנושאים שעניינו את הישראלים בתקופת הקורונה 
שרון טל | 
עבודה בתקופת הקורונה (צילום freepik)
הגבלות התנועה שהטילה הממשלה בתקופת הקורונה אילצו את הישראלים להישאר בביתם לאורך מרבית שעות היום, כשרבים מהם ללא תעסוקה. עם השינוי הקיצוני באורח חייהם השתנו גם הרגלי צריכת התוכן של הישראלים. 
מבדיקה שערכה חברת הפרסום הדיגיטלי אאוטבריין, עולה כי כ-80% מהגולשים שינו את אופן הגלישה בתקופת הקורונה, כלומר 8 מכל 10 גולשים שינו את הרגלי צריכת התוכן. הבדיקה העלתה כי הישראלים צרכו יותר תוכן מאתרי חדשות ופחות תוכן מרשתות חברתיות.
קראו עוד ב-ice
הבדיקה עוד העלתה כי את התכנים צרכו הישראלים לאורך מרבית שעות היום, ולא בזמנים קבועים יחסית המאפיינים תקופת שגרה. כמו כן, ניכרה עלייה משמעותית בגלישה ממחשבים שולחניים לעומת גלישה גבוהה ממכשירים ניידים בעת שגרה. 
בראש הטבלה: ביטוח, קריירה, יצירה ותזונה 
מהבדיקה עולה כי חל זינוק של 325% בהתעניינות של ישראלים בכתבות בנושאי ביטוח, לצד זינוק של 243% בהתעניינות בתחום היצירה, 200% בתחומי דיאטה ותזונה, ו-145% בהתעניינות בכתבות בנושאי קריירה. כמו כן, חלה עלייה של 96% בהתעניינות של הישראלים בכתבות בתחום הנדל"ן, ו-65% בתחום ההשקעות.  
הבדיקה עוד הצביעה על ירידה של 21% בהתעניינות בכתבות בתחומי האופנה, מזג האוויר (-25%), האטה של 40% במידת העניין בחתונות, ונסיגה של 20% בגלישה בתכנים שקשורים לתיירות. במדור האסטרולוגי חלה ירידה של 50% במידת העניין. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה