דיגיטל וטק

גוגל הודיעה כי תשאיר את העובדים בבית. מתי יחזרו למשרד?

ענקית הטכנולוגיה הולכת בדרכי פייסבוק ואמזון ומבשרת לעובדים כי מרביתם לא יוכלו בקרוב לחזור למשרד. במייל פנימי ששלח המנכ"ל סונדאר פיצ'אי, הוא מעריך כמה זמן יימשך המצב ומחליט לצ'פר את העובדים
איתי פת-יה |  3
חיפוש בגוגל (צילום William Iven from Pixabay)
גוגל הולכת על בטוח ומחליטה לדחות את החזרתם של העובדים לעבודה מהמשרד. סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה הודיע לעובדיה החברה במייל פנימי כי מרביתם יצטרכו בינתיים להמשיך לעבוד מהבית, וייתכן שידרשו לעשות כך עד סוף השנה, כך דווח ב-CNBC.
פיצ'אי פירט כי ביוני או ביולי משרדי החברה יחלו להיפתח מחדש, אולם תהליך זה יעשה בהדרגה, ותחת מגבלה לפיה רק 10-15% מהעובדים בכל משרד יוכלו לנכוח בו ברגע נתון, ואלה ידרשו להקפיד במיוחד על צעדי הבטיחות, ולהתרגל לשגרת עבודה חדשה. לצד זאת ציין המנכ"ל כי בנסיבות ואירועים מסוימים יוכלו העובדים להגיע אל המשרד.
"אנחנו ממש מתחילים להתרגל כבר לפגישות וירטואליות, למרות שאני מתגעגע לחוויה שהרבה מאיתנו נמצאים ביחד באותו המקום", כותב פיצ'אי במייל שהופץ בחמישי בלילה, אולם הוסיף "ייתכן שייקח עוד זמן עד שזה יתאפשר שוב. תהליך החזרה שלנו למשרד יתקדם באופן איטי ושקול".
רק שבוע וחצי קודם לכן, במייל אחר שנשלח לעובדים, העריכו בגוגל כי החזרה לעבודה מהמשרד לא תיעשה לפני יוני הקרוב, אולם נראה כי בינתיים בחברה החליטו לדחות עוד יותר את המועד. המעבר לעבודה מהבית נעשה בגוגל בראשית חודש מרץ, אז סגרה החברה את משרדיה כדי למנוע התפשטות של נגיף הקורונה.
עוד לפני גוגל, בסוף השבוע האחרון גם פייסבוק ואמזון הודיעו כי ישאירו לעת עתה חלק מעובדיהם בבתים. בפייסבוק, בדומה לגוגל, העריכו כי החזרה למשרדים לא תיעשה לפני סוף השנה, ובאמזון צופים כי באוקטובר יפתחו שוב את משרדיהם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עכשיו יתחילו לבכות עובדי כח אדם שנגמרה להם ההפסקה בבית
    טוף 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    111111
    סגור
  • ההספקה אף פעם לא נגמרת תמיד יקחו (ל"ת)
    ארז 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עכשיו יתחילו לבכות עובדי כח אדם שנגמרה להם ההפסקה בבית (ל"ת)
    טוף 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור