דיגיטל וטק

סינגפור מנסה למשוך תיירים בעזרת משחק חדש של נינטנדו

חברה ממשלתית הפועלת תחת משרד התעשייה במדינה יצרה העתק וירטואלי של האי סנטוזה במשחק "אנימל קרוסינג" ששבר שיאי מכירות בתקופת הקורונה. האם התיירים יגיעו בהמוניהם כשהמשבר יחלוף?
איתי פת-יה | 
אנימל קרוסינג (צילום BBH)
האם משחק וידאו של נינטנדו יגרום לאנשים לעלות על מטוס ולנסוע לסינגפור כשמגפת הקורונה תהיה כבר מאחורינו? המדינה, שמתמודדת לאחרונה עם התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה, יצרה העתק וירטואלי של אי הנופש סנטוזה במשחק "אנימל קרוסינג: ניו הורייזונס", סימולטור החיים של ענקית הגיימינג מיפן, ומזמינה משתמשים לנפוש בו.
בפירמת הפרסום בראון ברדרס הרימון עבדו על הפרויקט שעלה אתמול (ש'), אותו הזמינה מהם החברה הממשלתית לפיתוח סנטוזה, הפועלת תחת משרד התעשייה בסינגפור. ברחבי האי הוירטואלי עוצבו לוקיישנים בהשראת האי שבדרום המדינה, ובהם הכיכר עם שם העיר המעוצב בצמחייה, הפאבים, הנופים וחדרי המלון.
האי הוירטואלי יהיה פתוח ל"סשנים" בני חצי שעה, בשלושה חלונות זמנים לאורך היום. סשנים אלה בלייב-סטרימינג ברשתות החברתיות, וכמו כן מתוכנן סיור וירטואלי מודרך באי.
קראו עוד ב-ice
בשלב זה, אם כן, סנטוזה יכולה להציע בעיקר אסקפיזם וירטואלי לשחקנים שלא יכולים, או לא מתכוונים, לטוס לשום מקום בתקופה הקרובה. אולם, בחברה לפיתוח האי מקווים שהחשיפה לאי דרך המשחק תביא אליו תיירים בשר ודם, ולא אואטרים.  
כככל, מכירות משחקי הוידאו טיפסו בעקבות הסגרים שהוטלו במדינות שונות בעולם, ו"אנימל קרוסינג", שמדמה מציאות אחרת ושלווה באי נופש, מצא פינה חמה אצל שחקנים רבים וזכה לפופולריות גדולה במיוחד. כך, הלהיט של נינטנדו היה בחודש מרץ למשחק הנמכר ביותר בארצות הברית ונכון לסוף אפריל, ביפן נמכרו כ-4 מיליון עותקים פיזיים שלו, לא כולל מכירות דיגיטליות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה