דיגיטל וטק

קופי פייסט מהמציאות: פיצ'ר ה-AR שמשגע את האינטרנט

האמן והמעצב הצרפתי קיריל דיאן פרסם קוד לפיצ'ר מציאות רבודה באמצעותו ניתן לצלם דברים מהסביבה ולהכניס אותם כאלמנטים עיצוביים לפוטושופ. נשמע כמו מדע בדיוני? הקוד פתוח לשימוש בגיטהאב
מערכת אייס | 
מציאות רבודה (צילום freepik)
מהמציאות לפוטושופ בפחות מעשר שניות: לפני כשבוע פרסם האמן והמעצב הצרפתי קיריל דיאן קוד לפיצ'ר מציאות רבודה (Augmented Reality) באמצעותו ניתן לצלם דברים מהסביבה ולהכניס אותם כאלמנטים עיצוביים לפוטושופ. את הקוד פרסם בגיטהאב, מאגר הקוד הפתוח, ולכן הוא זמין לכל גולש – מה שגרם לאינטרנט להשתגע, ובעיקר לבדוק את הקוד, ולהבין שמדובר בדבר האמיתי.  
אופן פעולת הפיצ'ר AR CutPaste עובד כך שמצלמים עצם, חפץ או דימוי מהסביבה המציאותית באמצעות מכשיר הסלולר, ולאחר מכן מקרבים את הנייד למחשב. הדימוי "עובר" היישר לפוטושופ לשימוש המעצב. 

 
אחד היתרונות של הפיצ'ר הוא ביכולות הזיהוי המתקדמות שלו, המאפשרות "לנקות" את הרקע מסביב לאובייקט המצולם. האובייקט "נחתך" מהסביבה, ועובר בין המציאות לנייד ומשם לפורמט דיגיטלי בפוטושופ תוך מספר שניות.  
הקוד, כאמור, פתוח לשימוש בגיטהאב, והוא כולל ארבעה שלבים המתוארים בפירוט על ידי המפתח, שלאחריהם ניתן יהיה לעשות בו שימוש. עבור מעצבים מדובר בחיסכון בזמן ובמשאבים שלא לדבר על החיסכון בפנייה למאגרי תמונות.
קראו עוד ב-ice
בנוסף, יתכן שמדובר גם בבשורה לרשתות החברתיות, שכן זוהי פריצת דרך משמעותית ב-AR, ובפרט בכל הקשור לפילטרים המתלבשים ב"לייב" שהפכו לכל כך פופולריים בהן. גם מבחינה שיווקית מדובר בהפשטה של תהליכים שכן באמצעות הפיצ'ר, ניתן יהיה להלביש מוצרים בתוך תמונה או עיצוב מוכנים בקלות רבה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה