דיגיטל וטק

ספוטיפיי משיקה: מסיבות האזנה מרובות משתתפים

הפיצ'ר החדש, Group Sessions, יאפשר למנויי הפרימיום של שירות הסטרימינג המוזיקלי הרכבה משותפת של רשימות השמעה עם משתמשים אחרים בזמן אמת, כמו גם האזנה משותפת
רועי בהריר-פרל | 
Spotify (צילום iStock)
שירות הסטרימינג המוזיקלי ספוטיפיי מיישר קו עם יציאת המרחב הפיזי לחל"ת, ומשיק פיצ'ר חברתי שמאפשר לעשרות משתמשים לארגן לעצמם ביישומון מעין "מסיבת קורונה". 
אל הפיצ'ר החדש, Group Sessions שמו, ניתן יהיה להגיע ישירות ממסך הבית של האפליקציה והוא יאפשר הקמה של "חדר האזנה" או הצטרפות לחדר קיים באמצעות קוד QR לסריקה. 
כל משתתף שנוסף לקבוצה יוכל לבחור את השירים שיושמעו בפלייליסט של ה"מסיבה", להרכיב פלייליסט בעצמו או לצרף אלבום שלם. המשתתפים, אגב, יורשו גם להשהות או פשוט להפסיק את השמעתו של שיר שאינו לטעמם (כדי להרגיז את מי שבחר בו), כך שהתוצאה עשויה להיות חוויה מורכבת. 
בשלב הראשון התכונה החדשה תופעל בגרסת בטא, שבה יוכלו להצטרף לקבוצת האזנה אחת עד 100 מנויים. נכון לרגע זה, הפיצ'ר עדיין לא מופיע במסך הבית של ספוטיפיי בישראל, אבל נראה שהוא יתווסף בקרוב. 
מדובר בצעד משמעותי במיוחד של ספוטיפיי שמוסיף לו נדבך משמעותי של רשת חברתית פר אקסלנס. עד כה, השירותים החברתיים של ספוטיפיי הסתכמו בשיתוף של פלייליסטים קיימים עם חברים ובאפשרות לשלב בני משפחה ביצירת פלייליסט משותף. כעת, לאחר פיילוט מוצלח למדי שנערך לפיצ'ר החדש בקרב עובדי ספוטיפיי, בחברה מקווים כי יותר משתמשים חינמיים יתפתו להצטרף למעגל המנויים המשלמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה