דיגיטל וטק

טיקטוק מזנקת בסגר: הכניסה באפריל יותר מיוטיוב ומנטפליקס

סנסציית הסרטונים הקצרים עלתה על ענקיות הוידאו, כשהחברה האם שלה הכניסה 78 מיליון דולר. מרבית ההכנסות הגיעו מהגרסה הסינית של האפליקציה, המציעה תוכן אקסקלוסיבי בתשלום - מהלך שמאמצים גם בטיקטוק

רועי בהריר-פרל | 
טיקטוק, נטפליקס, יוטיוב (צילום freepik)
טיקטוק ממשיכה להרוויח בענק מהסגר כשהיא ומקבילתה הסינית Douyin מספקות לחברת האם שלהן, בייטדאנס, הכנסות של 78 מיליון דולר רק באפריל האחרון. כך עולה ממחקר של חברת איסוף וניתוח המידע "סנסור טאוור" שפורסם בבלומברג. נתון זה מציב את שתי האפליקציות בראש רשימת היישומונים המכניסים ביותר, אפילו לפני ענקיות ותיקות כמו יוטיוב ונטפליקס.
מדובר בהכנסות הגדולות פי 10 מאלה של אפריל אשתקד, כשבאופן לא ממש מפתיע, חלקן הארי - 86% - הגיע מ- Douyin הסינית, שמכניסה מדמי צפייה של המשתמשים בתכנים אקסקלוסיביים. רק 8.2% מההכנסות הגיעו מטיק טוק, אולם זה הספיק כדי לשמר את מעמדה בפסגת מצעדי הורדות האפליקציות.
הכנסות טיקטוק מגיעות בעיקר מפרסום, אך גם היא מתכננת לפתח פלטפורמה לצפייה בתכנים בתשלום, בדומה לחברה האחות Douyin. המהלך מגיע על רקע ניתוח שצופה כי לפחות 75 מיליון בני נוער בארה"ב בני 14 ומעלה יבצעו השנה רכישה באחת מהרשתות החברתיות, עלייה של 17.3% ביחס לנתוני 2019.
קראו עוד ב-ice
העלייה בהכנסות עולה בקנה אחד עם המשך החדירה של טיקטוק ו-Douyin, כשמספר ההורדות שלהן זינק דרמטי ברבעון החולף והגיע ל-315 מיליון, לעומת 178 מיליון בתקופה המקבילה. הצמיחה האדירה נרשמה למרות ניסיונות רבים של הממשל האמריקאי להציב בפני טיקטוק מכשולים עקב החשד שמדובר בסוס טרויאני שהסינים מנסים להחדיר לארה"ב. כך, למשל, הפנטגון אסר לאחרונה על חיילי צבא ארה"ב ועובדיו להוריד את האפליקציה.
גם בישראל טיק טוק היא להיט ענק, כפי שתעיד החלטת החברה האם בייטדאנס להקים סניף בתל אביב ולהרחיב את הפעילות המסחרית בארץ דרך שיתופי פעולה וקמפיינים לקהל הצעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה