דיגיטל וטק

יש לכם פוסטים מביכים בפייסבוק? מעכשיו תוכלו למחוק אותם בבת אחת

במקום גלילה אינסופית ומחיקה נקודתית, כלי חדש יקל על מי שמעוניין להסיר, אחת ולתמיד, פוסטים מביכים שהעלה בעבר לרשת החברתית. בפייסבוק משווקים את המהלך כניסיון לעזור למשתמשים "לשקף את מי שהם כיום"

רועי בהריר-פרל | 
פייסבוק (צילום Freepik)
לא ברור מדוע זה לא קרה קודם לכן, אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא – פייסבוק תאפשר סוף סוף למחוק מספר פוסטים בבת אחת. משתמשי הרשת החברתית שרצו להסיר תכנים מביכים שהעלו בעבר לחשבון שלהם היו צריכים עד כה לאתרם ולסמנם אחד אחד. כעת, ניתן יהיה לעשות זאת בקלות, בנוחות ובמינימום בזבוז זמן וכאב ראש.
מדובר בצעד קטן של פייסבוק, מעין ג'סטה סמלית למשתמשיה שמגיעה בתזמון טוב עבורה אחרי פגיעה נוספת בתדמית שלה בעקבות מחאה מבחוץ וכן של בכירים מבפנים על מדיניות המייסד מארק צוקרברג בנוגע לתוכן גולשים עם פוטנציאל להסתה.
 
קראו עוד ב-ice
כזכור, צוקרברג לקח השבוע את הצד של נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ, שהחליט להערים קשיים רגולטוריים על טוויטר לאחר שזו סימנה ציוץ שלו סביב המחאות והמהומות על רקע הרצח של ג'ורג' פלויד בידי שוטר במיניאפוליס. טראמפ כתב בטוויטר "כשמתחילה הביזה, מגיע גם הירי", מה שפורש ע"י הרשת החברתית כאיום והסתה לאלימות. רבים בפייסבוק, בהם כמה בכירים, מתחו ביקורת על המדיניות הסלחנית של פייסבוק כלפי פוסטים מסוג זה, ועל כן מאות עובדים בחברה פתחו בשביתה.

מכל מקום הכלי החדש, שנקרא "ניהול פעילות" יהיה זמין בקרוב וניתן יהיה לגשת אליו דרך הדף תחת "יומן פעילות" בדף "הגדרות ופרטיות". בהודעה רשמית שהוציאה פייסבוק הוסבר כי מטרת הכלי היא "לפשט את היכולת לעקוב אחרי הנוכחות שלכם בפייסבוק", וזאת במטרה "לשקף בצורה מדויקת יותר את מי שאתם כיום - בין נכנסתם לשוק העבודה בתום הלימודים באוניברסיטה ובין אם המשכתם הלאה לאחר מערכת יחסית ישנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה