דיגיטל וטק

פטנט הקורונה של אפל: כך תוכלו לצלם סלפי קבוצתי בלי להיפגש

פותחים פריים משותף ומזמינים חברים להצטלם ולמקם את עצמם עליו - עוד ב-2018 ענקית הדיגיטל חשבה על הרעיון הזה וכעת כשהברזל חם והוראות הריחוק החברתי עדיין איתנו היא מיהרה לרשם הפטנטים בארצות הברית

רועי בהריר-פרל | 
צילום סלפי (צילום freepik)
ענקית הדיגיטל אפל רשמה פטנט חדש המאפשר לקבוצות של חברים ובני משפחה שאינם נמצאים יחד להצטלם באופן מלאכותי לסלפי "משותף". הפיצ'ר המסקרן, שכרגע עדיין לא ברור אם יהיה זמין באייפון, באייפד או בשניהם, נהגה ועבר לפיתוח עוד בשנת 2018, הרבה לפני התפשטות נגיף הקורונה ותקנות הריחוק החברתי. כעת, נוכח המציאות החדשה הוא הופך לאטרקטיבי במיוחד.
הפטנט, שנרשם ב-3 ביוני במשרד הפטנטים האמריקאי, כולל אפליקציית מצלמה ייעודית לצילומי סלפי ב"קבוצות סינתטיות" כפי שאפל מכנה זאת. באמצעות שליחת מסרון התכנה מאפשרת להזמין אנשים לצילום סטילס, סרטון מוקלט או וידאו בשידור חי. בשורה התחתונה, מדובר במעין שילוב בין סלפי לשיחת ועידה, כשלכל המצולמים ניתנת אפשרות לערוך או לשנות את תמונתם ואת מיקומם בפריים המשותפת.  
 
קראו עוד ב-ice
חשוב להדגיש כי עדיין מוקדם להתלהב מהפיצ'ר החדש: רק מעטים מבין עשרות הפטנטים שאפל רושמת בכל שנה מוצאים בסופו של דבר את דרכם לצרכן הקצה. נכון לרגע כתיבת לשורות אלה, אפל עדיין לא הגיבה לחשיפת הפיצ'ר המתוכנן ולכן כרגע גם עדיין לא ידוע מתי החברה מתכוונת, אם בכלל, להעביר אותו לשלב הפיילוט כדי לבחון את השטח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה