דיגיטל וטק
שורט ספורט בוט: הסטארטאפ הישראלי שמייצר תקצירי וידאו לערוץ הספורט
WSC Sports תייצר לערוץ הספורט תקצירי וידאו באופן אוטומטי בעזרת בינה מלאכותית. לאחרונה חתמה על שיתופי פעולה גם עם ליגות ספורט פעילות בבלרוס ודרום קוריאה. האם זה דור העתיד של תקצירי הוידאו?
חברת WSC Sports סיכמה עם ערוץ הספורט על שיתוף פעולה לייצור תקצירי וידאו באופן אוטומטי. החברה, שייצרה פלטפורמת ענן מבוססת בינה מלאכותית המייצרת תקצירי וידאו בתחום הספורט, באופן אוטומטי ובזמן אמת על בסיס קול, ויזואליה ועוד, תייצר תוכן וידאו לערוץ הספורט בליגת הכדורסל האירופית (יורוליג), בליגת הכדורסל הישראלית וליגת ה-MMA (לחימה משולבת), ה-UFC.
במסגרת שיתוף הפעולה יקבל הערוץ באופן אוטומטי קטעי וידאו קצרים מהליגות המדוברות אותם ישלב בפלטפורמות השידור השונות שלו הכוללות את אתר ערוץ הספורט – ספורט 5, ואת הרשתות החברתיות שלו.
WSC Sports, שהודיעה לאחרונה על שיתופי פעולה חדשים עם ליגות הכדורגל הפעילות בתקופת הקורונה, הבלארוסית והדרום קוריאנית, מייצרת תוכן וידאו למספר רב של ענפי ספורט. בין הלקוחות הבולטים של החברה ניתן למנות את ליגת ה-NBA, הבונדסליגה הגרמנית וענקיות התוכן וורנר מדיה (Warner Media), ו-בליצ׳ר ריפורט (Bleacher Report).
קראו עוד ב-ice
החברה, שהוקמה ב-2011 על ידי המנכ״ל דניאל שיכמן, סמנכ״ל הפיתוח העסקי אביב ארנון, סמנכ״ל התפעול חי גל וסמנכ״ל הטכנולוגיות שמוליק יפה, החלה ככלי עזר לסקאוטרים ולאחר פילוט עברה לתחום תוכן הווידאו בספורט.
״לאחר פעילות ענפה מעבר לים, אנחנו נרגשים להניע פעילות גם עם גוף תקשורת ישראלי״, מסר דניאל שיכמן מנכ״ל WSC Sports. ״תקופת הקורונה הייתה מאתגרת במיוחד עבור גופי תקשורת הספורט והליגות ברחבי העולם, וכחברה יצרנו כלים שסייעו בהמשך ייצור תוכן, אך אלה, מן הסתם, אינם מוגבלים רק לימי חירום ומתאימים גם לשגרה. אנחנו שמחים שכעת אוהד הספורט הישראלי יוכל ליהנות מתכנים מגוונים בעזרתנו״.
- מחצית 2020 בבורסה: המניות עם התשואות החלומיות ואלו שלא היה כדאי להתקרב אליהן
- יפעת בקרת פרסום: בתאגיד השקיעו כ-1.5 מיליון שקל בשבוע בקמפיין דיגיטל ל'טהרן'
- בעידן הריאליטי: כמה משקיעות קשת ורשת בתכניות דוקו ודרמה?
החברה, שהוקמה ב-2011 על ידי המנכ״ל דניאל שיכמן, סמנכ״ל הפיתוח העסקי אביב ארנון, סמנכ״ל התפעול חי גל וסמנכ״ל הטכנולוגיות שמוליק יפה, החלה ככלי עזר לסקאוטרים ולאחר פילוט עברה לתחום תוכן הווידאו בספורט.
״לאחר פעילות ענפה מעבר לים, אנחנו נרגשים להניע פעילות גם עם גוף תקשורת ישראלי״, מסר דניאל שיכמן מנכ״ל WSC Sports. ״תקופת הקורונה הייתה מאתגרת במיוחד עבור גופי תקשורת הספורט והליגות ברחבי העולם, וכחברה יצרנו כלים שסייעו בהמשך ייצור תוכן, אך אלה, מן הסתם, אינם מוגבלים רק לימי חירום ומתאימים גם לשגרה. אנחנו שמחים שכעת אוהד הספורט הישראלי יוכל ליהנות מתכנים מגוונים בעזרתנו״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה