דיגיטל וטק

אילון מאסק נגד ביל גייטס: "השמועה שאנחנו מאהבים ממש לא נכונה"

מנכ"ל טסלה יצא נגד מייסד מיקרוסופט בטוויטר, לאחר שהאחרון תקף את מאסק בריאיון טלוויזיוני וטען שבדיקות הקורונה אינן אמינות וכי הפעולות למניעת התפשטות המגפה "פאשיסטיות"
רועי בהריר-פרל |  1
אילון מאסק וביל גייטס (צילום ויקיפדיה)
יזמי העל ביל גייטס ואילון מאסק לא חברים. כך הבהיר האחרון - מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, הידוע בפרובוקטיביותו ובהטרלותיו - בציוץ שהעלה לטוויטר ביום רביעי שעבר ובו כתב: "השמועה שביל גייטס ואני מאהבים ממש לא נכונה".
הציוץ המתריס הגיע בתגובה לראיון שנתן גייטס יום קודם לכן לרשת CNBC, בו התייחס מייסד מיקרוסופט ובכיר הפילנטרופים לציוצים של ה"בלתי אחראיים", לדבריו, של מאסק בעניין מגפת הקורונה. "אילון שומר על רמה גבוהה של תגובות שערורייתית, אבל הוא לא מעורב בתחום החיסונים”. הוא אמר שם, "הוא ממש טוב בלייצר מכונית חשמלית והטילים שלו עובדים היטב, אז הוא מרשה לעצמו להגיד דברים כאלה. אני מקווה שהוא לא יטעה בדברים שבהם הוא לא מעורב”.
לאחרונה, גייטס, שהזהיר את העולם מראש מפני סכנת המגפה, מרבה מאוד להופיע בתקשורת ולהתראיין בנוגע להשקפתו בנושא ולמעורבותו בפיתוח החיסונים לקורונה. בראיון המדובר הוא תקף את מאסק על כך שטען שבדיקות הקורונה אינן אמינות, כינה את הפעולות למניעת התפשטות המגפה "פאשיסטיות", הסביר לעוקביו שילדים אינם מדבקים, הגדיר את הפאניקה סביב המגפה "טמטום" וסבר שהיא תסתיים לקראת אפריל 2020.
הקרב בין גייטס למאסק החל עוד מזמן. בפברואר האחרון גייטס סיפר בראיון שהוא התחדש ברכב חשמלי של פורשה וציין שעם זאת הוא מעריך מאוד את פועלו של מאסק בתחום". מאסק, מצדו, פירש זאת כעקיצה - מה שאולי באמת נכון - וכתב: "למען האמת, השיחות שקיימתי עם גייטס עד כה לא היו מרשימות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלולה להיות קרינה מזיקה לשניהם חשוב שיבדקו מדי פעם (ל"ת)
    ינר 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור