דיגיטל וטק

אפל מציגה: שעון חכם עם מדידת חמצן בדם וגם אייפד משודרג

אייפון חדש לא היה שם, בהשקה הווירטואלית, אבל השעונים והאייפדים שהוצגו לראשונה נראים כמו מחר ומהירים ב-40% מחבריהם מהדור הקודם. וגם: מנוי לכל שירותי אפל ב-14.90 דולר

רועי בהריר-פרל | 
אפל ווטש שעון חכם (צילום מסך)
אירוע ההשקה הווירטואלי של אפל, שנערך הערב, התמקד בשלושה מוצרים עיקריים חדשים (שבניגוד לכמה תחזיות, אף אחד מהם אינו אייפון): דגמי אייפד משודרגים, גרסה חדשה וגרסת באדג'ט לשעון אפל, ושירות חדש בשם אפל 1, המרכז את כל חשבונות אפל - מיוזיק, ארקייד, Icloud  וטי.וי פלוס - תחת קורת גג אחת, בתשלום חודשי קבוע (של 14.90 דולר למנוי בודד ו-19.90 דולר למנוי משפחתי). במילים אחרות, אפל מהדקת ומייעלת את הקשר בין מוצריה, כמו גם את החיבור בין הלקוחות לאקוסיסטם שהיא בנתה להם.
ובכל זאת, גם העולם שבחוץ מעניין את האימפריה של טים קוק - במיוחד עכשיו, כשהוא משתנה בעקבות הקורונה: השעון החדש, השייך לסדרה 6 ומתומחר ב-399 דולר לגרסה הבסיסית, מאובזר בחיישן שמסוגל לזהות את כמות החמצן בדם בתוך 15 שניות ולעקוב אחר שינויים מדאיגים שעשויים להוות סימן להימצאות הנגיף בגוף (במידה שהמחקר שמבצעת אפל בנושא כרגע יאושש את ההשערה הזאת).
בנוסף, השעון מצויד בשבב מרכזי עם מעבד מהיר במיוחד, בעל ליבה כפולה, ומציג ניצול טוב יותר של אנרגיה מהדור הקודם. פונקציה חדשה בשםFamily setup מאפשרת להצמידו למספר אייפונים במקביל ולא רק לאחד, כך שכמה בני משפחה יכולים לעשות בו שימוש בקלות ובנוחות.  גרסת ה-SE של השעון תעלה 279 דולר בלבד, אך תהיה מבוססת על שבב מרכזי מהדור הקודם ולא תכלול את חיישן החמצן בדם.
במקביל, אפל הכריזה כי בהמשך השנה יושק במדינות מסוימות בעולם מוצר משלים לשעונים (שיפעל גם במכשירי אפל אחרים) בשם Fitness+. מדובר בסדרת שיעורים במגוון תחומים ספורטיביים, שמועברים על ידי מדריכים מקצועיים, תוך סינכרון המדדים עם שעון אפל וקבלת המלצות בהתאם. השירות יעלה 9.90 דולר לחודש.
בגזרת האייפדים הוצג הדגם המרכזי, המשודרג לדור 8 ומצויד במעבד A1 (מחירו: החל מ-399 דולר), לצד האייפד אייר החדש (החל מ-599 דולר), המתהדר בעיצוב מרהיב ובמעבד זעיר, בגודל 5 ננומטר, עם 6 ליבות A14 Bionic. שניהם, לדברי החברה, מהירים ב-40% מהאייפדים של הדור הקודם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה