דיגיטל וטק

הודעות וסרטונים נעלמים: השדרוג החדש של ווטסאפ

האפליקציה שבבעלות פייסבוק בוחנת בגרסאות הבטא פיצ'ר המאפשר שליחת מדיה שמשמידה את עצמה ברגע שהצד השני עוזב את השיחה. הגיע הזמן
רועי בהריר-פרל |  2
וואטסאפ (צילום pexels)
ווטסאפ ממשיכה להתיישר עם המגמות השלטות בקרב מתחרותיה ומפתחת בימים אלה פיצ'ר המאפשר שליחה של תמונות, סרטונים וגיפים שנמחקים מעצמם כעבור פרק זמן קצר. זאת, במסגרת הפיתוח של הודעות טקסט נעלמות, שהחל עוד בספטמבר אשתקד. לאחרונה, כזכור, דווח כאן על פיצ'ר משמעותי נוסף שווטסאפ מתכוונת להשיק בקרוב מאוד - אפשרות להיכנס לחשבון מכמה מכשירים במקביל וללא צורך בנוכחות של הנייד על אותה רשת אלחוטית.
האפשרות לשליחת הודעות נעלמות - ביניהן כאלה עם תמונות, סרטונים וגיפים - מוצעת כעת לבחינה של מפתחים, בקרי ביצועים ושאר מיני גיקים בחלק מגרסאות הבטא של ווטסאפ שהועלו ל-Google Play Beta Program. כפי שנחשף שם, אם וכאשר הפיצ'ר החדש יושק ניתן יהיה ללחוץ על כפתור ייעודי של טיימר, שיתווסף לתיבת הטקסט, וכך לשלוח תמונה (או סרטון או גיפ) שתימחק מהצ'אט ברגע שתוקפה יפוג. בגרסאות הבטא המעודכנות ביותר, הפיצ'ר זמין גם בקבוצות וניתן להפעלה ולכיבוי על ידי האדמין.
כרגע עדיין לא ברור מתי בדיוק תשיק ווטסאפ את השירות החדש ובכך תצטרף סוף סוף לאינסטגרם, לטלגרם, לסנאפצ'ט ולשאר האפליקציות החברתיות שלמעשה מבוססות עליו במידה רבה. אפשר רק לשער שזה לא ייקח יותר מדי זמן, שכן בווטסאפ עובדים על הפיצ'ר החדש כבר זמן רב, ובכלל, נראה שמתחילים להבין שם שהיישומון הפופולרי בעולם המערבי כרגע לא ימשיך להיות כזה עוד הרבה זמן במידה שלא יתאים את עצמו לצרכים ולהרגלים שלנו במרחב המדיה הדיגיטלית, המשתנים בקצב אקספוננציאלי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברור לאיזה דברים מגעילים הפיצר הזה ישמש
    אאא 09/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העולם נעשה יותר ויותר מבחיל מיום ליום
    סגור
  • 1.
    טיפשים
    חחחח 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טימטום חושבים אנשים דפוקים לא יצלמו מסך או יעשו מקליט מסיך ואז הכל נשמר בזיכרון לא בוואטצפ משהו שם לא כל כך חכם
    סגור