דיגיטל וטק

מצלמת אבטחה – אאוט; אמזון השיקה רחפן אבטחה שמסתובב ברחבי הבית

בחברה בניהולו של ג'ף בזוס השיקו רחפן שנע ברחבי הבית במקום מצלמות אבטחה, רמקול "אקו" עם מסך שזז בהתאם למיקום המשתמש, חיישן שמזהה בכי של תינוק באוטו ואלכסה מהירה פי 2. העיקר שגוגל, המתחרה, תהיה בלחץ
רועי בהריר-פרל | 
אמזון רחפן אבטחה (צילום אמזון)
ענקית הקמעונאות והחומרה אמזון השיקה, באירוע וירטואלי ענק שהתקיים במהלך סוף השבוע האחרון, סדרה של מוצרים חדשים לצד שדרוגים מרשימים של מוצרים קיימים, כך שיתאימו יותר לעידן החיים בבית שציוותה לנו הקורונה. רובם ככולם, אפשר להניח, יהיו בקרוב מתחרים חזקים של היריבה המסורתית, גוגל.
גולת הכותרת בהשקה היא ה-Echo Show 10 - רמקול מסדרת "אקו" עם מסך ומצלמה קדמית שעוקבים אחרי התנועה שלנו בבית ומאפשרים לקיים שיחות וידאו גם, נאמר, בזמן הספונג'ה. בנוסף, ניתן לשלוט בתנועתם מרחוק, בעזרת שלט ייעודי. נכון להיום, המוצר המקביל של גוגל - Nest Hub Max - נופל מה"אקו שואו" בעיקר בכך שהוא נייח.
בכלל, באמזון מסונכרנים היטב עם צו השעה - מה שבא לידי ביטוי בהשקתה של ה-Always Home Cam, מסדרת מוצרי Ring. מדובר במצלמה שמחוברת לרחפן אוטונומי שמעופף ברחבי הבית ונשלח בעזרת אפליקצייה ייעודית לכל פינה. הרחפן אף מצויד במיקרופון רגיש המאפשר לו להבחין גם ברעשים קלים מחדרים מרוחקים ולנוע לעבר הרעש. ניתן גם, כמובן, לתזמן מראש את פעילות הרחפן ואת משך ההקלטות שלו.
סדרת Ring של אמזון זכתה בחידושים ובשדרוגים מהותיים גם בכל הנוגע להגנה על כלי רכב. למשל, חיישן ששולח התראה במקרה של חשד לפריצה ועוקב אחר מיקום הרכב שנגנב, ומצלמת רכב שפועלת גם כשהרכב כבוי ומאפשרת הפעלה מרחוק של צליל אזעקה במידה שמתגלה בה פעילות חשודה. בנוסף לכך, המצלמה מצוידת בפיצ'ר חדש בשם Traffic Stop שנועד לתיעוד מצבים שבהם הרכב נעצר על ידי שוטר.
גם בכל הנוגע לאלכסה - מוצר הדגל של אמזון - נרשמו חידושים רבים. למשל, האפשרות של אלכסה Guard להתריע על בכי של תינוקות, נחירות או נביחות כלבים באוטו, ולהפעיל במידת הצורך את האורות ברכב לצד רעשים להרחקת גנבים. זאת, בנוסף להטמעת מעבדי AZ1, שיאפשרו לאלכסה להגיב במהירות גבוהה פי 2 ולשיפורים שונים באלגוריתם. למשל, מעתה והלאה, כשאלכסה תיתקל בקושי להבין את הפקודה, היא תבקש הבהרות. זכותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה