דיגיטל וטק

תומך דור 5: אפל חושפת את מועד השקת האייפון 12

כרזה חדשה שפרסמה אפל בימים אחרונים לא מותירה מקום לספק: אייפון חדש יושק בשבוע הבא, ככל הנראה לצד מוצרים נוספים. הסיסמה Hi, speed מרמזת על תמיכה ב-5G
רועי בהריר-פרל | 
אייפון (צילום pixabay)
סוף לספקולציות? תחת הכותרת השנונה "Hi, Speed" הכריזה אפל על מועד אירוע השקה חגיגי, ככל הנראה של גרסת האייפון החדשה שלה - אייפון 12. ההשקה (הווירטואלית, כמובן) נקבעה ל-13 באוקטובר (יום ג' בשבוע הבא) והכותרת של האירוע מרמזת שהמכשירים החדשים שככל הנראה יושקו בו יגיעו עם תמיכה מובנית לדור ה-5G. בנוסף לאייפון 12 הבסיסי, מצפים בתעשייה גם להשקה של אייפון 12 פרו ושל דגם זעיר חדש שייקרא אייפון מיני.
החידושים המרכזיים שצפויים בהשקה הקרובה בתחום החומרה של האייפון 12 הם מצלמה משודרגת, מעבד עוצמתי וסוללה חזקה יותר. המכשיר המרכזי גם יזכה, על פי ההערכות, לעיצוב מחודש, עם פינות מעוגלות, במראה סמי-רטרואי שמזכיר קצת את הדגמים הישנים והאהובים, אייפון 4 ואייפון 5. בנוסף, ייתכן שאפל תכריז סוף סוף על השקתן על אוזניות חדשות (גדולות, לחבישה על הראש) ועל מחשב אישי חדש ברמת ביניים.
כזכור, בחודש מרץ האחרון השיקה אפל באירוע מקוון מערכות הפעלה חדשות והכריזה על מעבר לשימוש במעבדי הסיליקון מתוצרת החברה במחשבים הביתיים. בספטמבר האחרון, היא קיימה אירוע השקה נוסף, בו הוצגו לראשונה שעונים חכמים חדשים וכמה דגמים של אייפד. רבים סברו אז שגם אייפון חדש יוכרז בהשקה, אבל נראה שרק עכשיו זה באמת הולך לקרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה