דיגיטל וטק

מפנה מקום בנייד: ווטסאפ משיקה כלים חדשים למחיקת תכנים

מהיום ניתן למחוק תוכן מהאפליקציה בעזרת הפרדה בין סרטונים, תמונות, קטעי אודיו וטקסטים. עד כה ניתן היה רק למחוק שיחות שלמות או פריטים ספציפיים, אחד-אחד. פיצ'ר נוסף ונחוץ: הודעות נעלמות. הגיע הזמן
רועי בהריר-פרל |  1
וואטסאפ (צילום pexels)
ווטסאפ היא חלק בלתי נפרד מחיינו, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שמדובר ביישומון "כבד", זללן רציני של שטח אכסון. כעת, סוף סוף, משיקה האפליקצייה שבבעלות פייסבוק כלי שמאפשר מחיקה סלקטיבית של תוכן באמצעות הפרדה בין קטגוריות: סרטונים, תמונות, טקסט, קטעי אודיו וגיפים. עד כה ניתן היה רק למחוק שיחות שלמות או לבצע חיפוש ולסמן את כל פרט למחיקה בנפרד - טכניקה סיזיפית ומייאשת שאינה עולה בקנה אחד עם הסטנדרט המקובל היום בתעשיית הדיגיטל בכל הנוגע לטכנולוגיה של רשתות חברתיות.
ווטסאפ עוד הכריזה השבוע על הודעות נעלמות, עם הפעלת הפונקציה, הודעות חדשות שנשלחות בצ'אט ייעלמו לאחר 7 ימים, מה שיעזור לשיחה להרגיש קלילה ופרטית יותר. בצ'אט אחד לאחד, כל אדם יוכל להפעיל או לכבות את הפונקציה. בקבוצות, למנהלים תהיה השליטה.
מדובר בצעד נוסף של ווטסאפ לקראת יישור קו עם אפליקציות חברתיות מתחרות כמו טלגרם ו-Wechat שכבר זמן רב מציעות למשתמש פיצ'רים מתקדמים ונוחים יותר. בחודש שעבר, לדוגמה, הכריזה ווטסאפ על פתיחת האפשרות לשיחות וידאו באמצעות גרסת הדסקטופ של היישומון ורמזה גם על ביטול עתידי של הצורך לחבר את הטלפון ואת המחשב לאותה רשת אלחוטית כדי להתחבר לגרסת הדסקטופ. לאחרונה, ווטסאפ גם השיקה בספטמבר פיצ'ר המאפשר שליחת הודעות שנעלמות כעבור פרק זמן שהוגדר מראש - בדומה, למשל, לסנאפצ'אט.
העדכון החדש צפוי להגיע לכלל משתמשי אנדרואיד ו-IOS במהלך השבוע הקרוב. כדי לבצע את המחיקה הסלקטיבית יש להיכנס ל"הגדרות", משם לעבור "אחסון ונתונים" ואז להמשיך אל "ניהול האחסון". במסך זה תופענה הקטגוריות שדרכן ניתן להגיע בקלות אל התכנים המיותרים שתופסים מקום במכשיר ולמחוק אותם לצמיתות, כמו גם אל התכנים השמורים בענן. במסך זה ניתן לראות גם אילו שיחות לוקחות הכי הרבה מקום אכסון ומהם הקבצים הגדולים ביותר שנשמרו באפליקציה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלוהים ישמור, מתי יעבירו את זה לענן?
    גל 11/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל שירות נורמלי מאכסן את כל המידע האישי בענן, והקליינט מושך את המידע או דוחף אליו מידע במידת הצורך ולא מוריד מלא מידע שנשאר על הטלפון, ולא זמין אח"כ בשרתים. עברנו את תקופת IRC העליזה. גם Slack, שנשענת על המבנה הארגוני שלו ממזמן אימצה נורמות מודרניות כמו שאר המדיה החברתית. זו למעשה הייתה פריצת הדרך של החברה הזו.
    סגור