דיגיטל וטק

כבר מאסתם בבינג'? הניסוי החדש של נטפליקס הוא בשבילכם

ענקית הסטרימינג סבורה שמנויים רבים שלה עדיין נהנים מצפייה בטלוויזיה "רגילה" עם ערוצים שמשדרים סדרות וסרטים בזמנים קבועים. לאחרונה היא עורכת פיילוט לערוצים כאלה בצרפת
 
רועי בהריר-פרל | 
צפייה בטלוויזיה (צילום pixabay)
האם ההכרזה על מותה של הטלוויזיה כפי שאנחנו מכירים אותה הייתה מוקדמת מדי? ענקית הסטרימינג נטפליקס בוחנת בימים אלה השקת ערוצי צפייה ליניאריים, "רגילים", המבוססים על פרוגרמינג של סדרות וסרטים שישודרו בשעות קבועות ובימים קבועים בשבוע, בדומה לרשתות הטלוויזיה המסורתיות.
בחברה, מסתבר, הגיעו למסקנה שפעולת הזפזופ בין הערוצים, שבה ניתן להיתקל פתאום בתוכן שמתחשק לצפות בו, עדיין חסרה ללא מעט משתמשים של שירותי סטרימינג וב-5 בנובמבר היא החלה בהרצה של ערוצים מובנים תחת הכותרת "נטפליקס דיירקט" בכמה מחוזות בצרפת. אם הניסוי יוכתר כהצלחה, הפיצ'ר החדש יושק במדינה כולה ייתכן מאוד שגם מדינות נוספות.
לדברי החברה, הבחירה בצרפת נובעת מכך ש"צפיה מסורתית בטלוויזיה עדיין מאוד פופולרית שם וצופים רבים מעדיפים פשוט להתרווח על הספה ולצפות בטלוויזיה, בלי להסתבך עם בחירה במשהו לצפות בו מתוך הקטלוג הענק של החברה. הנחת הבסיס שלנו היא שאנשים עדיין אוהבים להיות מופתעים".
נכון להיום, באופן מעט אירוני, השירות עדיין לא זמין עבור סטרימרים וטלוויזיות חכמות, אלא רק באמצעות כניסה לאתר של נטפליקס דרך מנוע החיפוש באינטרנט, אבל מכיוון שהוא עדיין בחיתוליו אפשר להאמין שבשלב מסוים הוא יגיע גם לשם. יש לציין כי פיצ'ר כמעט זהה כבר קיים בשירות הסטרימינג "פיקוק" של אן.בי.סי ושם הוא זוכה לפופולריות רבה ונחשב לאחד היתרונות הבולטים של השירות על פני מתחריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה