דיגיטל וטק

בדרך לנורמליזציה? כך גוגל תחבר בין ישראל לסעודיה

ענקית הטכנולוגיה הודיעה כי תפרוס רשת לסיבים אופטיים שתחבר בין הודו לאירופה, בדרך היא תעבור בין המדינה העשירה לישראל. המהלך צפוי לפתח נתיב חדש לתעבורת רשת
מערכת ice |  1
פרסום באינטרנט (צילום Gerd Altmann from Pixabay)
גוגל תפרוס מערכת לסיבים אופטיים שתחבר בין ישראל לסעודיה, כך פורסם אמש (שני), בוול סטריט ג'ורנל. על פי גורמים מעורבים בעסקה, גוגל תפתח נתיב חדש לתעבורת רשת ממנו יפיקו תועלת שתי המדינות שנראות לקראת נורמליזציה.
הפרויקט צפוי לחבר את אירופה להודו באמצעות כבל תקשורת חדש. הפרויקט הוא מאמץ הבנייה העולמי האחרון של גוגל. חברת הבת של גוגל אלפבית מתמודדת עם חברת פייסבוק על בניית קיבולת רשת גדולה יותר שתתמוך בביקוש המשתמשים לסרטונים, תוצאות חיפוש ומוצרים נוספים.

המהלך מגיע אחרי שורת מהלכים דיפלומטים שקרו בין ישראל לסעודיה בשבועות האחרונים. אתמול ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו וראש המוסד יוסי כהן נפגשו עם יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן ומזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו. נתניהו שהה על אדמת סעודיה במשך ארבע שעות לפני שחזר ארצה בחשאי.

עוד לפני כן, הורגשה התחממות ביחסים עם סעודיה, כאשר הממלכה אפשרה למטוסים ישראלים לטוס במרחב האווירי שלה בדרכן לאיחוד האמירויות והמזרח. על פי מספר דיווחים, ייתכן שסעודיה תהיה הבאה בתור לחתום על הסכם עם ישראל לשיתופי פעולה במגוון תחומים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קטנה
    טעות 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוגל היא חברת בת של אלפבית, ולא להפך
    סגור