דיגיטל וטק

הזדמנות דו-פעמית: זום תבטל את מגבלת 40 הדקות בחג המולד ובראש השנה האזרחית

במהלך ימי החגים הנוצריים ניתן יהיה לקיים שיחות זום ללא מגבלת זמן גם במסגרת המסלול החינמי. גם ליהודים שמתגעגעים לקרוביהם מותר, כמובן, לחגוג את ההטבה
רועי בהריר-פרל | 
זום (צילום freepik, Pixabay)
השנה, כמובן, לא יתקיימו ברחבי העולם הנוצרי התכנסויות המוניות לרגל חג המולד ולרגל השנה האזרחית החדשה. גם מפגשים משפחתיים יצומצמו מאוד נוכח הסגרים ותקנות הריחוק החברתי במדינות השונות - מה שמשאיר בפועל את כל פעילות החג בין גבולות שירות שיחות הווידאו מרובות המשתתפים זום.
בחברה האמריקאית שהפכה לענקית בעקבות משבר הקורונה החליטו, בהתאם לכך, לבטל את מגבלת 40 הדקות על השיחות במסלול החינמי בחג המולד ובראש השנה האזרחית, כ"אות הערכה ללקוחות בזמנים לא רגילים אלה", כפי שציינה זום בהצהרה שפרסמה הבוקר (שני). המהלך של זום נעשה לשביעות רצונם של ארגוני הבריאות ברחבי העולם נוכח העובדה שהוא עשוי להפחית מפגשים פיזיים לא רצויים ולצמצם את התפשטות המגפה בתקופת החגים.
אמנם מדובר בחגים שאינם רלוונטיים מבחינה אמונית לאוכלוסיה היהודית בארץ ובעולם, אבל העובדה שברוב המדינות אלה ימי שבתון הופכת את ההטבה של זום לאטרקטיבית גם עבור ישראלים, שכן בימי החג הללו ניתן יהיה לקיים שיחות זום עם קרובים ומכרים בחו"ל ללא מגבלת זמן - כאמור, גם במסלול החינמי.
חלון ההזדמנויות הראשון לשיחות זום ללא מגבלת זמן ייפתח רביעי הקרוב, ה-23 בדצמבר, ב-17:00 לפי שעון ישראל וייסגר ביום שבת ב-13:00. ההזדמנות השנייה לנצל את זום כמו שצריך תיפתח ביום רביעי הבא, ה-30 בדצמבר ותיסגר בשבת הבאה, ה-2 בינואר 2021 (באותן שעות).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה