דיגיטל וטק

החל מה-1 בינואר: וואטסאפ לא תפעל במיליוני סמארטפונים

אפליקציית המסרונים, בעלת 2 מיליארד המשתמשים, תמשיך לעבוד בשנה הבאה רק על מערכת הפעלה IOS בגרסה 9 ומעלה או על אנדרואיד בגרסה 4.0.3 ומעלה. זמן טוב להיפרד מהאייפון 4 ומהגלקסי S2
רועי בהריר-פרל | 
וואטסאפ (צילום pexels)
החל מה-1 בינואר 2021, אפליקציית המסרונים וואטסאפ תפסיק לפעול במיליוני סמארטפונים ברחבי העולם. הכוונה היא, כמובן, למכשירים ישנים שלא ניתן לעדכן בהם את מערכת ההפעלה ולמכשירים חדשים יותר, בעלי מערכת הפעלה לא מעודכנת (כלומר, יש לעדכנה כדי להמשיך להשתמש בוואטסאפ).
על פי דיווח של החברה מאמש (ראשון), היישומון יפסיק לעבוד בתחילת השנה במכשירי אייפון שלא עודכנו את מערכת ההפעלה IOS לגרסה 9 ומעלה ובמכשירי אנדרואיד שלא עודכנו לגרסה 4.0.3 או לגרסה חדשה יותר. בפועל, זה אומר שבעלי אייפון 4, למשל, שאינם יכולים לעדכן את מערכת ה-IOS שלהם לגרסה זו, כמו גם בעלי מכשירים המופעלים באנדרואיד כמו סאמסונג גלקסי S2 ומוטורולה דרויד רייזר, לא יוכלו עוד להשתמש בוואטסאפ.
על מנת לבדוק מהי מערכת ההפעלה שעליה עובד המכשיר כדי לברר האם היא זקוקה לעדכון (או שהגיע הזמן לקנות סמאטרפון חדש), יש להיכנס להגדרות ושם ל"אודות" או ל"אודות הטלפון". וואטסאפ, בכל מקרה, מתכוונת להזכיר למשתמשים בטרם עת לעדכן את מערכת ההפעלה כדי שיוכלו להמשיך להשתמש באפליקציה הפופולרית, בה משתמשים יותר מ-2 מיליארד בני אדם, שירדה השנה למקום השני בדירוג ההורדות הגלובלי, כשאת המקום הראשון תפסה טיקטוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה