דיגיטל וטק

בקרוב בתוצאות החיפוש של גוגל: סרטוני אינסטגרם וטיקטוק

החברה בוחנת שילוב של תכני וידאו מהרשתות החברתיות לצד אלה של יוטיוב, שהיא כבר מציעה. המשמעות: שהייה ארוכה יותר של הגולשים בתחומי גוגל, שתביא לפגיעה בהיקף התעבורה ברשתות
רועי בהריר-פרל | 
גוגל וואטסאפ (צילום Freepik)
גוגל בוחנת שילוב של סרטונים קצרים מאינסטגרם ומטיקטוק בתוצאות החיפוש שמציע הדפדפן שלה, גוגל כרום. זאת, בדומה לסרטוני יוטיוב, המוצעים בפורמט של "קרוסלה" - שורת סרטונים שניתן לגלול ימינה ושמאלה (באפליקציית המובייל), הממוקמת בין תוצאות החיפוש.
מה המשמעות? שכבר בעתיד הקרוב, כפי הנראה, ניתן יהיה להזין מילה בשורת החיפוש ולקבל בין השאר קישורים נוחים לסרטונים קצרים מאינסטגרם ומטיקטוק שהתוכן שלהם מותאם למילת החיפוש.
על פי גוגל, מדובר, לפחות בינתיים, בפיילוט לפיצ'ר מוגבל, המציג תוצאות כאלה עבור חיפושים מסוימים - הן בגרסת הדסקטופ של מנוע החיפוש והן בגרסת המובייל שלו. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, גוגל עדיין לא הודיעה מתי, אם בכלל, השירות יורחב לחיפושים ולמשתמשים נוספים.
מדובר, כביכול, בצעד אלטרואסיטי של ענקית הדיגיטל שעד כה, כאמור, "דאגה" בתוצאות החיפוש רק לסרטוני יוטיוב שבבעלותה - והנה, כעת היא מתחילה "לפרגן" גם לתכנים שהועלו בשירותים חיצוניים.
ואולם, בפועל מדובר מבחינתה בכלי שנועד לאפשר לגולשים לצפות בתכנים של רשתות חברתיות מבלי לעזוב את סביבת העבודה שלה - מה שמן הסתם יבוא על חשבון התעבורה ברשתות הללו ויפגע במנוע ההכנסות שלהן. ימים יגידו עד כמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה