דיגיטל וטק

לא מוצאים את המפתחות? אפל תדאג לאתר אותם

ענקית הטכנולוגיה מתקדמת לקראת השקה של מכשירי מציאות רבודה בשם Air Tags, שידאגו לכך שלעולם לא נאבד את המפתח והארנק. עוד בפתח: מעבר למסכי מיני-לד מתקדמים
רועי בהריר-פרל | 
אפל (צילום ZONEofTECH יוטיוב, unsplash)
סוף לאובדן המפתחות והארנק? על פי הערכות רבות, אפל מתכוונת להשיק בקרוב את אחד המוצרים היותר מדוברים שלה בתקופה האחרונה - האייר טאגס (Air Tags). מדובר במכשיר מציאות רבודה המאפשר לעקוב אחר חפצים אישיים באמצעות הנייד ולאתרם בקלות. המכשיר גם מתריע בפני המשתמשים במידה שחפצים אלה אינם נמצאים ברשותם.
בנוסף, אפל מתכננת השקה קרובה של התקן ראש או משקפיים, או שניהם, של מציאות רבודה, שיתווספו לכלי המציאות הרבודה שכבר מותקנים באייפדים ובאייפונים. על פי התחזית של האנליסט המוביל מינג צ'י קואו, בכובע של אפל ממתינות להשקה גם אוזניות חדשות (Ear Pods), מחשבי מאק נוספים שפועלים על שבבי הסיליקון של החברה ואייפדים 12.9 אינץ' עם מסכי מיני-לד וגרסאות חדשות של מק-בוק המצוידות במסכים אלה, המציעים צבעים עשירים יותר, חדות משופרת ועוד.
לאחרונה, כזכור, הכריזה אפל כי בכוונתה להטמיע בכל מי מחשבי המאק את שבבי הסיליקון שלה במהלך השנתיים הקרובות. בנוסף, נפוצו לאחרונה שמועות על עיצוב מחדש של האיי-מאק 24 אינץ' ועל השקה קרובה של מחשב דסקטופ חדש - מעין גרסה קומפקטית יותר של המאק פרו.
תגיות Air Tags | אפל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה