דיגיטל וטק

יוטיוב תאריך את החסימה של טראמפ בשבוע נוסף: "פוטנציאל לאלימות"

בגוגל יחכו שבוע שלם לאחר השבעת ביידן כדי להיות בטוחים שהערוץ של טראמפ לא ישמש לאלימות והסתה. טראמפ בינתיים השתמש בערוץ של הבית הלבן, עד היום - אז יחול טקס ההשבעה הרשמי של ביידן לנשיאות ארה"ב
יהודה לוינגר | 
טראמפ יוטיוב (צילום מערכת ice)
גוגל ממשיכה את מגמת ענקיות הטכנולוגיה בחסימת טראפ, ובהודעה של חברת יוטיוב שבבעלותה נמסר כי השעיית החשבון תמשיך לשבוע נוסף, וזאת על רקע האירוע המשמעותי ביותר שמתקיים היום (רביעי) בארה"ב עם השבעת ג'ו ביידן לנשיאות.
רשת היוטיוב הייתה עוד דרך אחת מבין רבים בהן טרמאפ תקשר עם עוקביו, עם ערוץ הערוץ בעל 2.79 מנויים, כאשר טראמפ היה מעלה לערוץ מספר סרטונים כל יום כשהיה פעיל. 
סגירת ערוץ היוטיוב היא רק חלק מהמכות הרבות שנחתו על טראמפ עם חסימתו לצמיתות בטוויטר, השעייה בלתי מוגבלת בפייסבוק, והורדת הרשת החברתית פרלר מהאוויר לאחר שגם אפל וגם גוגל הסירו אותה מחנויות האפליקציה ואמזון ניתקה עמה את הקשר. גוגל כבר השעתה בשבוע שעבר את חשבונו של טראמפ בעקבות המהומות בקפיטול ולטענת פלטפורמת המדיה, טראמפ הפר את המדיניות האוסרת על תכנים המסיתים לאלימות בכך שהעלה סרטון דווקא במהלך "המרד" ב-6 בינואר על כך שהבחירות נגנבו ממנו.
יש לציין כי כל עוד היה טרמאפ נשיא ארה"ב, הוא יכול להשתמש בחשבון הרשמי של הבית הלבן, כפי שעשה כדי להעלות את סרטון הפרידה שלו. יעיל אבל פחות אפקטיבי כאשר עורץ הבית הלבן הרבה פחות פופולארי ועם פחות מנויים מהערוץ של טראמפ. 
אז מה אומרת ההשעיה של החשבון של טראמפ? כלל הסרטונים הקיימים יישארו ולא יימחקו, אבל לא יהיה ניתן להגיב על סרטונים קיימים וכן לא יהיה ניתן להעלות סרטונים חדשים לערוץ במשך שבוע נוסף. שבוע לאחר השבעת ביידן, אז כבר טראמפ יהיה הרחק מהבית הלבן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה