דיגיטל וטק

עם השליטה בא הכוח: הרשתות החברתיות עברו לידיו של ג'ו ביידן

ביידן וצוותו קיבלו הערב גישה לרשימה ארוכה של חשבונות ממשלתיים רשמיים ברשתות החברתיות הגדולות. בניגוד למעבר לפני ארבע שנים, ממשל ביידן לא יירש את עשרות מיליוני העוקבים שצבר דונלד טראמפ 
ארנולד נטייב | 
גו ביידן (צילום טוויטר ג'ו ביידן)
עם השבעתו היום (רביעי), כנשיא של המעצמה הגדולה בעולם, ג'ו ביידן, גם מקבל את הכח ברשתות החברתיות. ביידן וצוותו קיבלו גישה לרשימה ארוכה של חשבונות ממשלתיים רשמיים ברשתות החברתיות הגדולות, כולל חשבון @POTUS בטוויטר. בלחיצת כפתור אחת יירש ממשל ביידן "מגפון" דיגיטלי בעל פוטנציאל רב.
כעת צוותו של ביידן יעמוד מאחורי כמעט כל זרוע ממשלתית ברשתות החברתיות. אמנם  הנשיא הקודם, דונלד טראמפ צמח בעזרת הרשת החברתית, אך את עיקר המסרים שלו הוא העביר דרך חשבונו האישי - שנחסם על ידי רשת הטוויטר. 
בנוסף לחשבון @POTUS, שנוצר בתקופת ממשל אובמה, טוויטר תעביר את @WhiteHouse, @VP, @FLOTUS ו- @PressSec לממשל החדש. טוויטר יצרה גם חשבון חדש, @SecondGentleman, עבור בעלה של סגנית הנשיא קמלה האריס, דאג אמהוף.
זהו המעבר השני בהיסטוריה, של חשבונות טוויטר, שהושק בשנת 2006. אך בניגוד למעבר לפני ארבע שנים, ממשל ביידן לא יירש את עשרות מיליוני העוקבים שצבר דונלד טראמפ בכל חשבון. במקום זאת, אנשים בטוויטר שעקבו בעבר אחרי החשבונות הרשמיים של הבית הלבן יקבלו התראות על כך בתוך האפליקציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה