דיגיטל וטק

רשת אייקון פיטנס משיקה אזור אישי אינטרנטי, אשר כולל אימונים עם מאמן אישי וירטואלי

רשת חדרי הכושר מקבוצת הולמס פלייס משיקה אזור אישי אינטרנטי למתאמנים המציע, שיעורי סטודיו ייחודיים עם מאמן אישי וירטואלי שמתקן ונותן פידבק בזמן אמת, בעלות של 79 שקל בחודש
ארנולד נטייב | 
מאמן אישי וירטואלי (צילום יחצ)
רשת אייקון פיטנס מקבוצת הולמס פלייס, המפעילה 23 מועדוני כושר לואו קוסט פרימיום בפריסה ארצית, משיקה אזור אישי אינטרנטי למתאמנים המציע, שיעורי סטודיו ייחודיים עם מאמן אישי וירטואלי שמתקן ונותן פידבק בזמן אמת.
"האזור האישי של אייקון נולד מתוך המחשבה להיות אייקון בכל מקום ובכל זמן ולקבל ליווי אמיתי במועדון ומחוצה לו. כך שמתאמן יכול לבחור איפה הוא רוצה לבצע את הפעילות, במועדון שלנו (בזמן שהמועדונים פתוחים) או מחוצה לו ואיזה סוג של פעילות ירצה לבצע, קבוצתית או אישית", אמרו בחברה.
בנוסף, האזור האישי של אייקון מציע שיעורים המתבססים על תוכנה שפיתחה חברת הטסארט אפ הישראלית Kemtai, שעובדת על מחשב נייח/לפטופ בלבד כרגע, ודרכה אייקון צילמו תוכניות אימונים רבות לפי מטרה ורמה.
המתאמן בוחר את תוכנית האימונים הרצויה אשר בנויה מצילומים עם מדריכי אייקון פיטנס אשר מדריכים את המתאמן כיצד לבצע את התרגיל ובעזרת מצלמת המחשב הסורקת את הגוף של המתאמן, בזמן שהוא מבצע את התרגיל, התוכנה יודעת להעביר לו בזמן אמת פידבק על אופן ביצוע התרגיל.
בכל סוף תרגיל, המתאמן מקבל ציון המתבסס על כמות ואיכות החזרות שביצע, כך שהוא יכול להיות בטוח שביצע את התרגיל בצורה הטובה ביותר כמו באימון אישי וכך לשפר את הביצועים.
שירות האזור האישי, הכולל שיעורי סטודיו לייב עם מדריכים, VOD עם עשרות שיעורי סטודיו מוקלטים ושיעורי סטודיו עם מאמן אישי ניתנים למנויי אייקון פיטנס בחינם ולמנויים חיצוניים בעלות של 79 שקל לחודש, ללא התחייבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה