דיגיטל וטק

ביל גייטס תוקף את מפיצי הקונספירציות עליו: "תאוריות מטורפות"

האם ביל גייטס מנסה להחדיר שבבים באמצעות חיסוני הקורונה? כנראה שלא. גייטס עונה על הביקורות ואומר כי הוא מופתע שכל כך הרבה אנשים מאמינים לזה ומחפש את הדרך למזער את ההתנהגות של אנשים כלפי המגפה
ארנולד נטייב | 
ביל גייטס (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ביל גייטס)
ברקע הקונספירציות הרבות לגבי מעורבותו של מייסד מיקרוסופט, המיליארדר ביל גייטס ביצירת נגיף הקורונה, הוא תוקף את המפיצים: "תאוריות הקונספירציה מטורפות". יחד עם זאת אמר כי הקונספירציות הרבות אודותיו ועל ד''ר אנתוני פאוצ'י, שמוביל את המאבק בנגיף הקורונה בארצות הברית הן בעקבות הלחצים הרבים שהמגפה מוציאה מהאנשים שסגורים בביתם ועליית השימוש ברשתות החברתיות.
גייטס מזהיר כי כמות הקונספירציות הרבות עשויות להוביל לפגיעה ביכולת לצאת מהמשבר הזה בהקדם. "אני מופתע מאוד", הוסיף. כמה מתיאוריות הקונספירציה הבולטות ביותר נסבו סביב טענות חסרות בסיס לפיהן גייטס רוצה להשתמש בחיסונים כדי להזריק שבבים למעקב אחרי אוכלוסיית העולם.
גייטס אמר שהוא רוצה לדעת אם אנשים באמת מאמינים לתיאוריות הקונספירציה הללו, ותוהה כיצד הגיע למצב הזה: "איך החשש משנה את התנהגותם של האנשים כלפי המגפה וכיצד היינו יכולים למזער זאת?", אמר.
במהלך הריאיון שיבח גייטס גם את ד"ר פאוצ'י וד''ר פרנסיס קולינס, ראש המכונים הלאומיים לבריאות בארה"ב.  הוא גם התפנה לתקוף את נשיא ארה''ב לשעבר, דונלד טראמפ כשאמר שהוא מצפה שהנשיא החדש, ג'ו ביידן ידבר רק אמת. עוד הוסיף כי תחת ממשל טראמפ, לעיתים הרגיש שפאוצ'י וקולינס היו השפויים היחידים בממשלת ארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה