דיגיטל וטק

אפליקציית "הרמזור" של משרד הבריאות לא זמינה לאייפון, יעבדו עליה בשבת?

אפליקציית הרמזור של משרד הבריאות אמורה לצאת לדרך ביום ראשון הקרוב עם השקת "התו הירוק" שיאפשר כניסה למחלימים מקורונה ולמתחסנים. אך הגרסה למחזיקי האייפון עדיין לא זמינה. האם שר הבריאות יאפשר את העבודה עליה בשבת?
מערכת ice |  3
הרמזור (צילום מסך)
רגע לפני פתיחת המסחר ביום ראשון, במשרד הבריאות עדיין לא השיקו את אפליקציית "הרמזור" בגרסת iOS  לאייפון, אלא רק עבור משתמשי האנדרואיד, וכי להספיק בזמן נראה כי במשרד הבריאות יצטרכו לעבוד על כך בשבת, אולי שלא מדעת שר הבריאות יולי אדלשטיין.
כזכור, "התו הירוק" שהשיק משרד הבריאות יינתן לאלו שהחלימו מקורונה או שעבר שבוע מאז חיסונם השני נגד הנגיף. עם התו הירוק יוכלו להציגו לבעלי עסקים או סדרנים ובכך להיכנס לאזורי המסחר והפנאי. 
עבור הנפקת התו הירוק ישנן 3 אפשרויות: או דרך מוקד הסיוע הטלפוני, או הדפסת התו הירוק באתר "הרמזור" של משרד הבריאות, או דרך האפליקציה. בכניסה לעסק הלקוח מציג את התו הירוק באפליקציה לצד תעודה מזהה או שבעל העסק סורק באמצעות האפליקציה את קוד ה-QR שעל גבי התו הירוק המודפס לצד תעודה מזהה.
כמובן שעבור הפקת התו הירוק באפליקציה יצטרך המבקש להזין פרטים אישיים כמו תעודת זהות, תאריך לידה ומספר טלפון והמידע המוצלב מקופות החולים. לאחר מכן, עצם הצגת האפליקציה לצד תעודה מזהה תאפשר כניסה למקומות המסחר והפנאי.
אולם בעוד אפליקציית הרמזור כבר נמצאת עבור מחזיקי האנדרואיד, בעלי האייפון עדיין מופנים לגרסת בטא. כדי להשיק באופן רשמי את האפליקציה עם פתיחת המסחר ביום ראשון, יצטרכו המתכנתים להאיץ את הקצב ביום שישי, או לעבוד בשבת. האם שר הבריאות היה מאשר זאת?

צילום מסך
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    Fejer (ל"ת)
    Dwqtwrpwn33@gmail.co 02/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הרמזור
    גיא 02/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא נכון יש לי את האפליקציה ויש לי אייפון
    סגור
  • 1.
    זמינה
    סלומון 02/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האפליקציה כן זמינה לאייפון. הורדתי אותה ובצעתי את כל הפעולות הנדרשות כדי לקבל תו ירוק והאפליקציה לא עובדת. או שהיא נעלמת וצריך להתחיל הכול מהתחלה או שהשלמת את כל הנדרש ואז אתה מקבל הודעה בזו הלשון: אוי משהו השתבש. נסה שנית בעוד מספר דקות. ניסיתי עשרות פעמים ולא עבד. לצערי זה בדיוק מה שקרה קורה ויקרה כאשר כך מתנהלים. הכול ברדקללא בדיקה. בהצלחה למי שמנסה
    סגור