דיגיטל וטק

במילים שלה: מיקרוסופט מוסיפה חיזוי טקסט לוורד

מעבד התמלילים הוותיק צפוי להתחדש בכלי בינה מלאכותית שלומד את סגנון הכתיבה ומציע מילים בהתאם. המטרה: לסייע למשתמשים לכתוב מבלי להקליד. יום חג לעצלנים

רועי בהריר-פרל | 
אינטרנט (צילום freepik)
הכלים הדיגיטליים שבהם אנחנו משתמשים היום מכירים אותנו טוב יותר מכפי שאנחנו מכירים את עצמנו. אפשר לנסות להילחם בזה, לשנות הגדרות ולהתקין חוסמי מודעות למיניהם, אבל אפשר גם להרים ידיים, לומר "אם כבר, אז כבר", ולהפיק את המיטב מהידע שצברו המערכות הללו אודותינו - למשל, בכל הנוגע לבינה מלאכותית וטקסטים. כן, אפשר, לפעמים, לתת לה להחליט בשבילנו מה לכתוב.
הפונקציה הזאת - השלמת טקסט מבוססת AI - שבה מצוידות כבר מזמן מיטב המקלדות הדיגיטליות (בראשן סוויפטי) - השתכללה מאוד בשנים האחרונות וכעת יכולת החיזוי שלה מדהימה למדי, שלא נאמר מפחידה. לאחר שמשתמשים בה כמה שבועות (כדי "ללמד" אותה על דפוסי הכתיבה ועל אופי בחירת המילים) ניתן בהחלט להקליד טקסטים בסיסיים מבלי להקליד. כלומר, לכתוב אך ורק בעזרת ההמלצות למילים הבאות.
כעת ייתכן שניתן יהיה לקחת את זה עוד צעד קדימה, לטקסטים מורכבים יותר. אתמול (שני) דווח כי מיקרוסופט תוסיף במרץ הקרוב למעבד התמלילים וורד כלי של בינה מלאכותית לחיזוי טקסטים - זאת, לאחר שהפיצ'ר נוסה בהצלחה בגרסאות בטא לאורך השנה החולפת. על פי מיקרוסופט, "חיזוי טקסט הוא כלי שמסייע למשתמשים לכתוב באופן יעיל, מהיר ומדויק יותר. הפיצ'ר מפחית טעויות כתיב ושגיאות דקדוקיות, ולומד לאורך הזמן לתת את ההמלצות הטובות ביותר בהסתמך על סגנון הכתיבה של המשתמש".
מעבד התמלילים המתחרה של מיקרוסופט וורד - גוגל דוקס - כבר מציע למשתמשיו ההולכים ומתרבים כלי דומה (Smart Compose). לכן, סביר להניח שבמיקרוספט יתאמצו מאוד להציע בינה מלאכותית מדויקת ואיכותית יותר לתוכנה הוותיקה. בכל מקרה, ברגע שהפיצ'ר יושק ניתן יהיה לראות את המילים המוצעות בראש המסמך, לבחור בהן בעזרת מקש ה-TAB או לדחות את ההצעה במקש ה-ESC.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה