דיגיטל וטק

מחקר של אלוט מצא: ניסיונות הפישינג זינקו ב-718% ביבשת אירופה

עם יותר מ-2 מיליארד איומי סייבר שנחסמו באירופה ב-2020, אלוט משרטטת מגמות בדוח ראשון שנתי מטעמה על איומי סייבר באירופה: ניסיונות פישינג היוו 51% מסך איומי הסייבר כנגד משתמשים, נחסמו יותר מ-2 מיליארד איומי סייבר כנגד משתמשים מוגנים.

מערכת ice | 
סייבר (צילום freepik)
ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מפרסמת מטעמה את דו"ח איומי הסייבר באירופה לשנת 2020.
דו"ח איומי הסייבר של אלוט מפורסם אחת לרבעון ומכסה איומים אשר זוהו ונחסמו על ידי אלוט עבור לקוחותיה באירופה. בדוח זה, אלוט עוקבת אחר מספר מגמות המשפיעות על משתמשים, כולל ניסיונות פישינג, תוכנות פרסום, הורדת תוכנות זדוניות ועוד. הדוח מצא עלייה חדה של איומים הקשורים לקורונה.
בינואר 2020, התקפות פישינג באירופה היוו רק 5% מסך איומי הסייבר שנחסמו על ידי פתרונות האבטחה של אלוט. באפריל, בשיאו של הגל הראשון במגפה, התקפות פישינג עלו ל-56% מסך ההתקפות שנחסמו. עובדה זו משקפת כיצד פושעי סייבר ניצלו את הרגישות של הקורבנות לאיומים בנושאי קורונה, ככל שההשפעה של המגפה גברה.
הנתונים דווחו על ידי ספקיות שירותי תקשורת באירופה, אשר לקוחותיהן מוגנים באמצעות פתרונות אלוט. Allot Secure היא משפחת פתרונות אבטחת סייבר מבוססי רשת, אשר מספקים כלים לספקיות השירות להציע ללקוחות הגנה ללא התערבות משתמש כנגד התקפות, הכוללות תוכנות זדוניות, פישינג, סחיטת כופר ושירותי פיקוח הורים ושליטה על תוכן. שירותי Allot Secure מספקים חוויה אחידה למשתמשים בכל מכשיר, לא משנה כיצד הם מתחברים למידע - ברשת סלולרית, בראוטר הביתי או כאורחים על רשתות Wi-Fi.
"כחברה המפתחת ומטמיעה שירותי אבטחת סייבר לספקיות שירותי תקשורת, אלוט נמצאת בשטח ועוזרת ללקוחותיה להגן על המשתמשים מפני ההשפעות של פשעי סייבר בכל מכשיר, לא משנה היכן הם נמצאים", ציינה ד"ר יעל וילה, סגנית נשיא בחטיבת אבטחת הסייבר באלוט. "למרות שניטרנו קפיצה משמעותית בהתקפות פישינג ב-2020, המחקר שלנו מראה כי פתרונות אלוט חסמו מעל מיליארד איומים אחרים כגון תוכנות זדוניות, תוכנות רוגלה ומגוון איומים אחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה