דיגיטל וטק

אייפון 13: זה החידוש שאפל הולכת להוסיף במכשיר החדש

אפל עשויה להציע עבור שני הדגמים היקרים ביותר בסדרת ה- אייפון 13 העתידית נפח אחסון של 1 טרה בייט, וזאת תוך כדי שאפל ממשיכה לייצר את דגמי האייפון 12 בקצב מהיר מהרגיל.

מערכת ice | 
אפל (צילום Magma Images)
אפל עשויה להציע עבור דגמי אייפון 13 (פרו ופרו מקס) החדשים נפח כפול מהנפח המוצע כיום, אך טרם נודע האם יחליף את הדגם הקיים או שזאת תהיה גרסה נוספת ויקרה יותר של המוצר.
כיום, את דגמי האייפד-פרו של החברה ניתן לרכוש עם שטח אחסון בנפח טרה-בייט. גם סמסונג הציעה בעבר כמה ממכשיריה עם נפח אחסון זה, אך בדורות האחרונים ויתרה על כך וחזרה לנפח המקסימלי של 512 גיגה-ביט בדגמי האולטרה.
בנוסף לנפח הזיכרון המוגדל, ישנם דיווחים על פרטים שכבר שמענו בעבר: סדרת האייפון 13 צפויה להגיע עם מסך שיציע קצב ריענון דינמי ואולי גם סורק אצבע מוטמע בתצוגה שייצטרף למצלמת הפייס-אי-די המקורית ויציע למשתמש בחירה בין מספר אפשרויות אימות ביומטריות שונות. כמובן שמערך הצילום ישודרג עם דגש על חיישני הזווית הרחבה.
עוד מדווחים כי אפל מוסיפה לייצר את דגמי האייפון 12 בקצב מהיר בניגוד לשנים בהן צמצמה באופן משמעותי את היקפי הייצור בחודשים שלאחר ההשקה. בקצב זה צפויה להירשם סדרת האייפון 12 כמצליחה עד כה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה