דיגיטל וטק

ספוטיפיי משיקה 3 מיקסים מוזיקליים חדשים מותאמים אישית לכל משתמש

פלטפורמת המוזיקה הפופולארית עבדה בתקופה האחרונה על פלייליסטים משפחתיים-אישיים חדשים שיוצא כעת לעולם: Spotify Mixes בהשראת הפלייליסט הפופולרי ביותר בספוטיפיי כיום Daily Mix
כפיר אדר | 
ספוטיפיי (צילום אילוסטרציה)
החל מהיום (רביעי) משתמשים ומנויים יוכלו ליהנות משלוש קטגוריות חדשות של מיקסים מוזיקליים שמתפתחות ומשתנות יחד עם הטעם האינדיבידואלי של כל משתמש: מיקס אמנים (artist mix), מיקס ז׳אנרים (genre mix) ומיקס עשורים (decade mix).
המיקסים האלו נבנו מתוך מחשבה על כל משתמש ומשתמש, השירים שכל אחד סימן כאהובים עליו ושירים שאנחנו חושבים שהמשתמשים אוהבים ובסופו של דבר ישקפו את הטעם המוזיקלי של כל אחד ואחת לאורך זמן. כל קטגוריית מיקס מתעדכנת לעיתים תכופות ותורכב ממספר פלייליסטים עם אמנים, ז׳אנרים ועשורים שונים. משתמשי ספוטיפיי יוכלו ליהנות מהמיקסים החדשים בלשונית החיפוש של הב ״Made For You״.
כדי לשמוע עוד על הזווית של ספוטיפיי על Machine Learning, מוזמנים להאזין לפרק האחרון של הפודקאסט ״Spotify: A Product Story״ בו מסביר מנהל המחקר והפיתוח בספוטיפיי גוסטב סודרסטורם בהרחבה על הנושא. סדרת פודקאסטים זו נוצרה במיוחד על מנת לתת למאזינים הצצה להחלטות שאנו מקבלים בסופוטיפיי ולהתפתחות הפלטפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה