דיגיטל וטק

צפו: הפתרון לעובדים שרוצים לאכול בנחת בזמן פגישת עבודה אונליין

סיבוס משיקה פיצ'ר חדש באמצעותו ניתן ליצור כפיל שיחליף את העובדים בזמן פגישת עבודה אונליין כדי שיוכלו לאכול בנחת. איך זה יעבוד? צפו בסרטון ההסבר ואולי מצאתם לעצמכם את הפיתרון האידיאלי
כפיר אדר | 
כפילטר (צילום סיבוס)
בשורה מעניינת במיוחד למי שחפץ לאכול בנחת בזמן פגישת עבודה אונליין. סיבוס משיקה פיצ'ר חדש באמצעותו ניתן ליצור כפיל שיחליף את העובדים בזמן פגישת עבודה אונליין כדי שיוכלו לאכול בנחת וזאת תוך כדי שהוא שומע את האדם עימו הוא נועד בפגישה הווירטואלית.
הפיצר החדש" כָּפִילְטֵר" נועד לייצר כפיל עבור מי שרוצה לאכול בדיוק בזמן פגישת עבודה אונליין. הכפיל יחליף את העובד בפגישה וכך הוא יוכל לאכול בנחת ללא כל הפרעה. הפיצ'ר החדש זמין להורדה באתר סיבוס ויקודם בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של סיבוס.
מדובר בפיצ'ר פיקטיבי שיוצא לקראת ה- 1.4 כדי ליצור מתיחה משעשעת וזאת לאחר שבשנת 2019 יצאה סיבוס במהלך במסגרתו "פיתחה" אפליקציה בשם Cibus Tummy Sensor  שעזרה לעובדים להחליט מה להזמין לאכול ע"י הקשבה לקרקורי הבטן.
חברת סיבוס מספקת שירות ללמעלה מ-3,000 חברות ו-350,000 עובדים במעל ל- 7,000 מסעדות בפריסה ארצית. החברה הינה חלק מתאגידSodexo  העולמי המעסיק למעלה מ-470,000 עובדים ב-67 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, מתנות רווחה ו- wellbeing של העובדים. 
כמו כן, סיבוס הרחיבה את סל השירותים עבור לקוחותיה וחברה לשיתופי פעולה עם שותפים נוספים כמו שיתוף הפעולה עם וולט, רכישת שוברים ברשתות שופרסל, רשת הפארם Be, ויקטורי, סופר יודה, רשת המרכולים am:pm , מיזם SHOOKIT , מכולת האחים וכן רשת מקדונלדס המאפשרת מעתה ללקוחותיה לשלם באפליקציית ובאתר מקדונלד'ס באמצעות חשבון הסיבוס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה