דיגיטל וטק

העבודה הקלה בעולם? טסלה מחפשת נהגי ניסוי כדי שלא ינהגו

האתר של החברה חושף כי היא מרחיבה את מבחני הנהיגה האוטונומית למדינות חדשות ומחפשת עובדים שיישבו מאחורי ההגה של המכוניות שנוהגות בעצמן
יאיר מור | 
השקה טסלה (צילום צילום מסך גיקטיים)
אפילו הפקקים לא יפריעו לעובדים בעבודה הזו: טסלה מחפשת נהגי ניסוי למכוניות שלה, או כמו שהיא קוראת לזה, "מפעילי ניסוי למערכות סיוע הנהיגה המתקדמות", ועתה, לראשונה, היא מרחיבה את החיפוש אל מחוץ לגבולות ארה"ב, כך מדווח אתר Electrek.
בימים האחרונים פרסמה החברה שורה של הצעות עבודה תחת הכותרת שלעיל, כאשר בנוסף לאזורי ניו-יורק, פילדלפיה שבפנסילבניה, שיקגו שבאילינוי, מיאמי שבפלורידה, וושינגטון הבירה ואזור מפרץ סן פרנסיסקו שבקליפורניה, היא מחפשת נהגים גם בטורונטו שבקנדה, ובערים ברצלונה, פריז ומילאנו שבאירופה.
לדברי החברה, "אנו מחפשים אדם בעל מוטיבציה גבוהה להאיץ את מבחני רמת הרכב שלנו לכל תכונות הנהג האוטומטי הנוכחיות והעתידיות בדרך לנהיגה אוטונומית מלאה".  בניגוד לתדמית של העבודה, נהגי ניסוי כאלה לא יכולים לישון ברכב, וגם לא לקרוא עיתון או לשחק בטלפון. הם נדרשים לשרטט לרכב מסלולי נסיעה "מאתגרים" שיבחנו כיצד הוא מתנהג בנסיבות שונות, להיות עירניים להתערב אם הרכב טועה ולדווח במדויק על התנהגות מערכות הנהיגה החכמות שלו.
הרחבת מבחני הנהיגה האוטונומית של טסלה היא צעד לקראת השקתן במדינות נוספות שכרגע היא חסומה בהן. עם זאת, הדרך עדיין ארוכה: רק לפני כחודשיים נהרגו שני אנשים בתאונה נוספת בשרשרת ארוכה של מכוניות טסלה שנהגיהן חשבו שהן חכמות מספיק לנהוג לבד. בנוסף, לאחרונה גילו נהגים כי החברה שומרת לעצמה את הזכות לעקוב אחריהם באמצעות המצלמה הפנימית ברכב כדי למנוע מהם לאפשר לרכב לנסוע ללא השגחה צמודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה