דיגיטל וטק

המדליות אולימפיות כבשו את גוגל, אבל מה עם סלקום TV?

המתחרים הישראלים באולימפיאדה היו אמורים להיות הדבר שהכי עניין אותנו אתמול – אבל התקלה שמנעה ממאות אלפי לקוחות לצפות בתחרויות שיבשה את החגיגה | החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
ספורטאים אולימפיים (צילום פייסבוק/ Tokyo Olympic 2021)
הזכייה של ארטיום דולגופיאט במדליית זהב בהתעמלות קרקע באולימפיאדת טוקיו הפכה אותו אתמול לחיפוש המוביל של ישראלים בגוגל. יותר מ-100,000 איש חיפשו את שמו בעברית, ועוד כמה אלפים בודדים חיפשו אותו באנגלית ולא היו בטוחים איך לכתוב את השם הפרטי, כך שבמקום התשיעי נמצא שמו בגרסה מקוצרת עם תוספת "אולימפיאדת טוקיו 2020".
חנה קנייזבה מיננקו – שאמנם הצליחה לחזור אתמול בגדול מהפציעה שלה, אך זה לא הספיק לה כדי לזכות במדליה בתחרות הקפיצה לרוחק לנשים, שבה נשבר שיא העולם פעמיים על ידי הקופצת הוונצואליאנית יולימאר רוחאס – הגיעה למקום השלישי. חיפוש נוסף הקשור לאולימפיאדה והתברג ברשימה הוא "מדליות באולימפיאדה 2020", שהגיע למקום החמישי.
את המקום השני ברשימה תופס שירות סלקום TV, שתקלה נרחבת בו מנעה מיותר מרבים מתוך יותר מ-250,000 המנויים לצפות באולימפיאדה – או בכל שידור טלוויזיה אחר.
שני משחקי כדורגל היו ברשימה: הראשון, שנמצא במקום הרביעי, הוא המשחק בו נוצחה פריז סן ז'רמן על ידי ליל במשחק "אלוף האלופים" של המדינה, והשני, שנמצא במקום העשירי, הוא המשחק בו ניצחה הפועל תל אביב את מכבי תפח תקוה במחזור הראשון של גביע הטוטו בזכות שער עצמי של האחרונה.
חיפושים נוספים בעשירייה כללו בילי אייליש, שהוציאה אלבום שני, דיברה בראיון על כך שהיא אינה מרוצה מגופה והתברגה למקום השישי בעברית ולמקום ה-14 באנגלית; רון קופמן, שעורר סקרנות רבה לאחר שהגיע לבית כנסת לברך "הגומל" והגיע למקום השביעי; והסרט החדש "האביר הירוק", שנמצא במקום השמיני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה